nets Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 1. Den er 15 cm. Lang. 2. Den har vantrykk i den ene enden og hode i den andre enden. 3. Guttene har den i buksa, mens jentene bare har den i buksa av og til. 4. Alle, både gutter og jenter liker å holde den i hånden. 5. Ingen, verken gutter eller jenter kan klare seg uten den, selv i korte perioder. 6. Enkelte lar den nesten gå med en gang. Noen liker å holde på den lenger og mange foretrekker å sette den inn først. 7. Hvis du setter den inn vokser den. 8. Jo lenger du har den inne, jo større blir den. 9. For de fleste vedkommende vil den gå til slutt. Hva i all verden er dette? Tenk nå koffertmennesker Lenke til kommentar
kverna Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det heter vannmerke btw Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeg tenkte ikke koffert før jeg leste kommentaren din (tenk nå koffertmennesker). Tenkte faktisk på sedler med en gang riktig nok ikke 50lapp, siden det passer jo ikke med alle beskrivelsene. Jeg klarer meg f.eks fint uten en 50lapp. Endret 1. november 2006 av Jør2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Den tilhører i hvert fall ikke Steffy. He, he. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Skjønte nokså fort at det dreide seg om penger, men trodde da femtilappen var litt kortere enn som så? *legge i spoiler* Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Skulle gjerne målt om jeg hadde en 50lapp, men desverre. Noen som tar på seg oppgaven? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Skjønte nokså fort at det dreide seg om penger, men trodde da femtilappen var litt kortere enn som så? 7196856[/snapback] Circa 12,7 cm. Kvifor gav du svaret på gåta egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Skulle gjerne målt om jeg hadde en 50lapp, men desverre. Noen som tar på seg oppgaven? 7196871[/snapback] Jepp. Femtilappen er *trommevirvel* 12,5cm lang. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jepp. Femtilappen er *trommevirvel* 12,5cm lang. 7196879[/snapback] Min femtilapp er lengre enn din. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Skjønte nokså fort at det dreide seg om penger, men trodde da femtilappen var litt kortere enn som så? 7196856[/snapback] Circa 12,7 cm. Kvifor gav du svaret på gåta egentlig? 7196875[/snapback] Er nok bare litt avvik mellom linjalene våres, helt normalt det. Forresten, legg dette i spoiler før noen rekker å se det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Den tilhører i hvert fall ikke Steffy. He, he. 7196840[/snapback] Oooh, kjør til Trondheim og si det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Var jeg den eneste som tør tilstå at det eneste jeg klarte å forstå hva det kunne ha handlet om var en penis? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Var jeg den eneste som tør tilstå at det eneste jeg klarte å forstå hva det kunne ha handlet om var en penis? 7197740[/snapback] "Den har vantrykk..." Tja, ikke min, iallfall. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Var jeg den eneste som tør tilstå at det eneste jeg klarte å forstå hva det kunne ha handlet om var en penis? 7197740[/snapback] Emnetittelen var nok. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg visste det ikke var en penis, men jeg ante ikke hva ellers det kunne være. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Var jeg den eneste som tør tilstå at det eneste jeg klarte å forstå hva det kunne ha handlet om var en penis? 7197740[/snapback] Jeg og. Men, jeg stusset litt på den "Den har vantrykk", da skjønte jeg at det var noe annet. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Dette må være en underlig penis. Min vekser ikke om jeg holder på i 2 timer for å si det slik. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Dette må være en underlig penis. Min vekser ikke om jeg holder på i 2 timer for å si det slik. 7197848[/snapback] Stussa litt på den eg og. Du treng ikkje tenke koffert for å kome fram til penis, det er nesten unormalt å ikkje tenke i den retningen sånn som gåta er formulert. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det er meninga at man skal tro det er penis, og det var det første jeg tenkte også, men det andre jeg tenkte på var at det ikke kunne være det, det hadde vært for opplagt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det er meninga at man skal tro det er penis, og det var det første jeg tenkte også, men det andre jeg tenkte på var at det ikke kunne være det, det hadde vært for opplagt. 7197910[/snapback] Poenget er såklart at folk umiddelbart tenker penis og så er det noko heilt anna, det er ganske innlysande. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå