kazzoo Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg vurdere å kjøpe meg en ekstern HD, men har ikke oversikt over markedet for tiden og lurer derfor på om dere har noen anbefallinger? Den skal brukes som lagringsmedium til en stasjonær pc og noen bærbare. Så kommer altså til å flytte den litt rundt og ta den med meg. Vet ikke helt hvor stor jeg skal gå for, spørst litt på hva prisforskjellen er, men tror jeg skulle greie meg med en 80GB, men kan vel være greit å gå for litt større så satser vel på minst å ha en på 160GB, kanskje større om prisforskjellen ikke er stor. Tenkte ikke å gå mye over 1000 kr i pris... Noen tips? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ikke LaCie sine harddisker! Veldig dårlige erfaringer, desverre. Jeg anbefaler å kjøpe "kabinett" og harddisk løst, også montere dette selv. Icybox har geniale kabinetter Lenke til kommentar
kazzoo Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Ingen andre som har noen anbefallinger eller erfaringer? Kan forresten gå noe mer opp i pris... Lenke til kommentar
eedrah Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg ville gått for en av WD sine (My Book). Har en 250 Gb selv, og er godt fornøyd med den! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har My Book 250Gb Fra WesternDigital selv og denne fungerer kjempe bra. Har ikke hat et eneste problem med denne. Den er også ganske stillegående, noe som er fint, og ekstra fint om den står på om natta. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har også wd mybook 250gb, og synes den er bra. Tror den er litt større en lacie sin da. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Den skal brukes som lagringsmedium til en stasjonær pc og noen bærbare. Så kommer altså til å flytte den litt rundt og ta den med meg.Noen tips? 7196728[/snapback] Det blir mye mer lettvint med en slik enn med de andre løsningene som foreslås her. Mye mindre fysisk størrelse, og du slipper å drasse på power-adapter og store strømledninger da den tar strøm direkte fra usb-porten. Endret 4. november 2006 av KAS Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det er sant. Men da får du mye mindre plass for mye mere... Så hvis du bare skal ha med harddisken på hytta eller til en kamerat hadde jeg tatt en My Book 250GB... Du kan bare pakke den inn i esken igjen... Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Som alltid vil jeg ikke anbefale eksterne disker grunnet høy dødlighet og merklige kræsj med filtabeller og disker som blir raw. Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ja slenger meg på den, har en WD my book Har ikke hatt noen problemer med den så langt, den er litt stor og stygg, men billig og bra. En stor påknapp midt på HDD'n, som man egentlig ikke trenger og bruke, fordi den skrur seg av når pcen skrur seg av haha Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Stygg!?!?! Jeg syntes den er lekker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå