Jørgen Sørheim Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Tja, med tanke på at en ekkel pakistaner i klassen min som er 17 gjespa og vi kunne se hva han hadde til middag for 4 dager siden, så ja ? 7583402[/snapback] Wow, en gjespende klasse som er 17 år gammel. Det er ikke noe man ser hver dag. Men, det er nok bare folkeskikk som gjør at folk holder seg for munnen. I de fleste sammenhenger er det ikke videre høflig å gjespe åpenlyst, så da kveler eller skjuler man gjespen så godt man kan. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Fordi det ikke er særlig pent å vise et åpent rovdyrgap i offentlighet Blant venner er det sikkert ikke noe problem, men litt upassende på trikken eller i et middagsselskap. Og i tillegg er det mange som har mindre pene tenner og vil unngå å sette de på utstilling i flere sekunder. Endret 28. desember 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg har hørt at man opprinnelig holdt for munnen når man gjespet fordi man var redd for at ånden skulle forsvinne ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Nå begynte jeg å gjespe! Ahhh World domination! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ta en pust! Ta en pust! Sniff en sniff, lukt en lukt og ta en pust! Tog du an? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 je gjorde det før, men måtte slutte, for nå er det nesten alltid en mic forran munnen min, og passer seg dermed dårlig med å ta hånda til munnen, og dytte mic`n inn i munnen, bråker mye gjør det sikkert også... 7196763[/snapback] hva er det du jobber med? Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 kanskje fordi personen pleier å ha så dårlig ånde. Personen tenker ikkje over det, men automatisk beskytter handa for at andre kunne lukte den vonde ånden din Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 je gjorde det før, men måtte slutte, for nå er det nesten alltid en mic forran munnen min, og passer seg dermed dårlig med å ta hånda til munnen, og dytte mic`n inn i munnen, bråker mye gjør det sikkert også... 7196763[/snapback] hva er det du jobber med? 7597564[/snapback] Han jobber sikkert med noe skikkelig teknisk og avansert, som WOW eller CS Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 je gjorde det før, men måtte slutte, for nå er det nesten alltid en mic forran munnen min, og passer seg dermed dårlig med å ta hånda til munnen, og dytte mic`n inn i munnen, bråker mye gjør det sikkert også... 7196763[/snapback] hva er det du jobber med? 7597564[/snapback] Han jobber sikkert med noe skikkelig teknisk og avansert, som WOW eller CS 7600422[/snapback] lol Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Fordi man vølmer vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå