Gå til innhold

Bærbar pc for 5 til maks 7 tusen kr

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på någen tips til bærbar pc som ligger rundt 5 tusen til maks 7 tusen kroner. ser helst til at prisen blir på rundt 6500 men kan tvinga summen heilt opp til 7tusen.

Pc`en skal ikke bli brukt til någen tunge ting, enkel surfing på nette, skolearbeid og film titting, og det er vell egentlig alt. Normalt bruk for å sei det sånn.

ser helst at pc`en har grei størrelse på harddisk, 80-100gig hadde vert greit men 60 kan gå. ram helst rundt 1024 viss det var muligt men 512 går i nøden. Ser helst at det er ein pentium m maskin og slk at pc`en har grei batteritid. støysvak hadde vert et pluss.

skjemkort trenger bare ver god nok til å se filmer og dvd`er på pc`en uten å hakke.

kan ver eg er litt kresen til å ligge i denne prisklassen her, men hadde vert kjekt med tips om pc`er som ligger rundt disse spesifikasjonene og i prisklassen min.

takker masse for hjelpen

mvh

ppeewee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil sei at den såg greit ut ja. Var någe i den duren eg tenkte på.

Har bare et spørsmål angående de butikkane som er billigast der. Er det ein spesiell grunn til at Amentio og onlinebutikken som eg ikke har hørt så masse om klarer å ver 1000 kr billigere enn ps data som er ein annerkjent nettbutikk ? spesiell grunn til det, eller er det greie gode nettbutikker ?

Lenke til kommentar
Er det ein spesiell grunn til at du anbefaler fujitsuen over aceren ?

7196392[/snapback]

den sliter ikke så mye når det foregår mere en 1 program som tusler å går samtidig med det du gjør av anet arbeid den bare går så mye lettere under de fleste omstendigheter.

det er bare å se deg litt rund her inne så skjønner du det hva folk og tester sier om disse prosesorene

Endret av kvase
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...