josthmor Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 hei!! når jeg prøver og sende noe, feks i mirc, får jeg ikke noe reply tilbake.. jeg kan fint motta men ikke sende... tror heller ikke at det er noen sperra porter i routeren... er det noe i windows xp som kan sperre (bruker ikke den innebygde brannmuren). håper noen kan hjelpe siden dette er j***** irriterende.... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Du må åpne porter i routeren. Hvis du ikke vet hvordan du gjør dette, så sjekk i manualen til routeren eller på hjemmesiden til produsenten. Husker ikke hvilke porter som må åpnes, men det finner du fort ut av ved å søke litt på nett. Lenke til kommentar
josthmor Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 jeg har: unrestricted two-way Internet connection er vell ikke noen sperra porter da?? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Jeg regner med det er det samme som DMZ, og da skulle det ikke være noe problem. Uansett; sjekk manualen, hjemmesiden til produsenten, og ikke minst søk på nett. Du finner garantert svar. [ Denne Melding var redigert av: Nichlas på 2002-11-10 01:50 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå