magnemoe Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg ahr et problem på en oppladbar optisk mus Det er en Logitech, trådløs mus med ladestasjon, bruker IR komunikasjon og ikke laser, mener det er en MX700. Problemet med denne er at den nesten ikke lader. Musa begynner å blunke rødt og til slutt stopper den å virke, setter den på lading og den får strøm siden ladelampa på musa blunker grønt og musa virker i noen minutter når jeg tar den av, ladelampa blunker grønt så lenge den står i laderen. Men den nekter å lade for mer en 10-30 minutters bruk selv om jeg lader den i timesvis. Vanligvis blir musa fullladet etter noen minutter og jeg kan kjenne at den blir litt varm av ladingen. Jeg hadde dette problemet tidligere da jeg brukte musa som usb mus, gikk så over til ps2 med overgang og den ladet normalt. Lurer derfor på om ladingen er driverstyrt eller lignende? jeg har aldri brukt den innebygde driveren siden den skaper problemer i spill. Noen som har hatt tilsvarene erfaringer med trådløse mus med ladestarsjon. Evt erstatnings mus. Elsker den musa, meget behagelig å holde i og tung noe jeg føler gir bedre presisjon og tilbakemelding. Tenker på mus som er tilsvarende egrometisk men helst ikke trådløs og ikke så dyr som logitech gamingmus til ca 700 som ville være det logiske alternativet. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 hadde et lignenede tilfelle på min Logitech mus her. løsningen for meg var å sette en teip bit bak lokket til baterie da det er en liten knapp bak denne som registrerer om batteriet er satt i ordentelig. Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det er hvertfall ikke driverstyrt lading. Musen skal jo slutte å blinke grønnt når den er fulladet. Ikke hatt problemer med min. Og den er i dagligbruk, aldri byttet batterier. Kjører på usb, da jeg sleit med at ps2 ikke reagerte raskt nok i spill. (selv om den igrunn var håpløs å spille CS med). -Thelle- Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Prøv å bytt oppladbare batterier Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg kjøpte lader og batterier på biltema etter at jeg fikk problemer med opplading. Musen fungerer like fint som før. Jeg tror det kan være noe med kontakten til ladestasjonen, da evt det som ble nevnt med en knapp eller noe. Hos Clas Ohlsson har de nå Varta oppladbare batterier med lang levetid (2600 mah). Ladestasjonen er jo uansett ikke særlig bra i forhold til mange andre ladere. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg tror det kan være noe med kontakten til ladestasjonen, da evt det som ble nevnt med en knapp eller noe. Hos 7196572[/snapback] den knappen sitter under batteriet her den er veldig liten den har vel oppgave å registrere at batteriet sitter på plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå