Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

urinen min lukter honeycorn!


CustomTP

Anbefalte innlegg

hehe... var på en fest på lørdag der en kompiss kom ut av toalettet veldig underfundig, lenge satt han å lurte (så slik ut)... etter en 10-15min brøt han ut litt beruset og sa; "faen... urinen min lukter honeycorn.... jeg som ikke har spist det på lenge...."

 

jentene lo og vi lo...

 

etter dette må jeg ærlig innrømme at det faktisk kan minne litt om honeycorn....

 

noen fler som har merket dette....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe... var på en fest på lørdag der en kompiss kom ut av toalettet veldig underfundig, lenge satt han å lurte (så slik ut)... etter en 10-15min brøt han ut litt beruset og sa; "faen... urinen min lukter honeycorn.... jeg som ikke har spist det på lenge...."

 

jentene lo og vi lo...

 

etter dette må jeg ærlig innrømme at det faktisk kan minne litt om honeycorn....

 

noen fler som har merket dette....

7195901[/snapback]

Diabetes? :p

Lukter det søtt tyder det på at du skiller ut mye sukker.

Lenke til kommentar
Pleier dere å lukte nedi dass etter dere er ferdig?

7196522[/snapback]

Nei, men det blir gjerne litt lukt i rommet hvis det lukter kraftig nok av urinen. Og så lenge man ikke puster med munnen, eller er tett i nesen, så vil man jo lukte dette.

Morgenpisset mitt lukter hvertfall utrolig stygt.

Lenke til kommentar
hehe... var på en fest på lørdag der en kompiss kom ut av toalettet veldig underfundig, lenge satt han å lurte (så slik ut)... etter en 10-15min brøt han ut litt beruset og sa; "faen... urinen min lukter honeycorn.... jeg som ikke har spist det på lenge...."

 

jentene lo og vi lo...

 

etter dette må jeg ærlig innrømme at det faktisk kan minne litt om honeycorn....

 

noen fler som har merket dette....

7195901[/snapback]

 

 

Er det ikke en hel masse saker man kan spise da, som gir urinen div. rare lukter?

Selleri for eksempel! Antibiotika (feks penicilin) gir jo også urinen en spesiell odør-

Lenke til kommentar
hehe... var på en fest på lørdag der en kompiss kom ut av toalettet veldig underfundig, lenge satt han å lurte (så slik ut)... etter en 10-15min brøt han ut litt beruset og sa; "faen... urinen min lukter honeycorn.... jeg som ikke har spist det på lenge...."

 

jentene lo og vi lo...

 

etter dette må jeg ærlig innrømme at det faktisk kan minne litt om honeycorn....

 

noen fler som har merket dette....

7195901[/snapback]

 

 

Er det ikke en hel masse saker man kan spise da, som gir urinen div. rare lukter?

Selleri for eksempel! Antibiotika (feks penicilin) gir jo også urinen en spesiell odør-

7200917[/snapback]

Joda, kan få til mye rart hvis man bare prøver (eller ikke). Min luktet Lidl-te etter å ha helt ned 3 dl av den...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
Gjest honeycorn
:hmm: har begynt å lukte d av min urin også, trenger forsåvidt ikke stikke haue nedi dass for å lukte d, for d kommer nu stiganes opp uansett. og æ har ikke spist eller drukket no uvanlig i det siste...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...