CustomTP Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 hehe... var på en fest på lørdag der en kompiss kom ut av toalettet veldig underfundig, lenge satt han å lurte (så slik ut)... etter en 10-15min brøt han ut litt beruset og sa; "faen... urinen min lukter honeycorn.... jeg som ikke har spist det på lenge...." jentene lo og vi lo... etter dette må jeg ærlig innrømme at det faktisk kan minne litt om honeycorn.... noen fler som har merket dette.... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Drikker man mye vil ikke urinen lukte. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 min lukter kaffe.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Skjer ikke så ofte nå lenger. Men for ca. 10 år siden opplevde jeg det hele tiden. Veldig merkelige greier Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Luktet honeycorn da jeg var mindre. Tror det er lenge siden nå Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Mitt lukter piss. Høhøhø. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 hehe... var på en fest på lørdag der en kompiss kom ut av toalettet veldig underfundig, lenge satt han å lurte (så slik ut)... etter en 10-15min brøt han ut litt beruset og sa; "faen... urinen min lukter honeycorn.... jeg som ikke har spist det på lenge...." jentene lo og vi lo... etter dette må jeg ærlig innrømme at det faktisk kan minne litt om honeycorn.... noen fler som har merket dette.... 7195901[/snapback] Diabetes? Lukter det søtt tyder det på at du skiller ut mye sukker. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg vet ikke hva min urin lukter, men tror den har en lukt som lett kan sammenlignes med roser. Pleier dere å lukte nedi dass etter dere er ferdig? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Pleier dere å lukte nedi dass etter dere er ferdig? 7196522[/snapback] Godt poeng :!: Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Pleier dere å lukte nedi dass etter dere er ferdig? 7196522[/snapback] Nei, men det blir gjerne litt lukt i rommet hvis det lukter kraftig nok av urinen. Og så lenge man ikke puster med munnen, eller er tett i nesen, så vil man jo lukte dette. Morgenpisset mitt lukter hvertfall utrolig stygt. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Har ikke merket det, men hvis du putter fingeren i navlen, og lukter på den etterpå lukter det ostepopp! Endret 1. november 2006 av ChrizZor Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har ikke merket det, men hvis du putter fingeren i navlen, og lukter på den etterpå lukter det ostepopp! 7198583[/snapback] Kanskje på tide og ta en dusj eller rense navelen? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 hehe... var på en fest på lørdag der en kompiss kom ut av toalettet veldig underfundig, lenge satt han å lurte (så slik ut)... etter en 10-15min brøt han ut litt beruset og sa; "faen... urinen min lukter honeycorn.... jeg som ikke har spist det på lenge...." jentene lo og vi lo... etter dette må jeg ærlig innrømme at det faktisk kan minne litt om honeycorn.... noen fler som har merket dette.... 7195901[/snapback] Er det ikke en hel masse saker man kan spise da, som gir urinen div. rare lukter? Selleri for eksempel! Antibiotika (feks penicilin) gir jo også urinen en spesiell odør- Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Min lukter ku, pga jeg er diabetiker og insulin luket ku... Men det kan være fare for diabetes hvis den er colafarget... Lenke til kommentar
morra Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 hehe... var på en fest på lørdag der en kompiss kom ut av toalettet veldig underfundig, lenge satt han å lurte (så slik ut)... etter en 10-15min brøt han ut litt beruset og sa; "faen... urinen min lukter honeycorn.... jeg som ikke har spist det på lenge...." jentene lo og vi lo... etter dette må jeg ærlig innrømme at det faktisk kan minne litt om honeycorn.... noen fler som har merket dette.... 7195901[/snapback] Er det ikke en hel masse saker man kan spise da, som gir urinen div. rare lukter? Selleri for eksempel! Antibiotika (feks penicilin) gir jo også urinen en spesiell odør- 7200917[/snapback] Joda, kan få til mye rart hvis man bare prøver (eller ikke). Min luktet Lidl-te etter å ha helt ned 3 dl av den... Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det skjer faktisk med meg også, etter at jeg har spist honeycorn selvsagt. Merkelige greier. Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det normalt å lukte på urinen sin ?? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er en ganske kraftig lukt som ikke kan unngås med mindre man bevisst prøver på det. Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Dette skjer meg hver gang jeg drikker Tines cappucino-iskaffe! Lurer på hvorfor Lenke til kommentar
Gjest honeycorn Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 har begynt å lukte d av min urin også, trenger forsåvidt ikke stikke haue nedi dass for å lukte d, for d kommer nu stiganes opp uansett. og æ har ikke spist eller drukket no uvanlig i det siste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå