Indexi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei, jeg lurer sterkt på hva som kreves for å komme inn på ulike ingeniør-linjer i landet. Går bare 1.året på allmenn nå, men vil gjerne vite om hvordan snittet, poeng etc Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Inntakskrv for alle linjer er 3MX og 2FY. I tillegg må du ha nok poeng for å komme inn på studiet du vil. En oversikt over poenggrenser kan du se her. Poenggrensene varierer fra år til år, og er den poengsummen sistemann som kom inn hadde. Endret 1. november 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Hei, jeg lurer sterkt på hva som kreves for å komme inn på ulike ingeniør-linjer i landet. Går bare 1.året på allmenn nå, men vil gjerne vite om hvordan snittet, poeng etc 7195847[/snapback] Takk for et kjapt svar! En ting jeg lurer på er alle de ulike ingeniør-linjene. Hvis jeg vil bli sivil-ingeniør, hvilken linjer bør jeg se på? Hva betyr det når det står "alle" under poengsum, at man kommer inn uansett hvilken poengsum man har? Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 ville tru det, men du må oppfylle kravene om 3mx og 2fy da Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hvis du vil bli sivilingeniør er de beste alternativene siving på NTNU. Se under Sivilingeniør/Masterprogram 5-årig. At det står alle betyr at alle kom inn i år ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå