Niri Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Hei, jeg skal (prøve) å lage en hjemmeside for en hundklubb jeg og 2 andre har startet. Har kjøpt domene med mer en nok plass. Men har aldri laget en hjemmeside før, og trenger noen tips for å komme igang.. Jeg har ms publisher og front page, men syns ikke jeg fikk så mye fornuftig ut av det.. Noen bedre programmer for en nybegynner der ute..? Håper på litt hjelp. Endret 5. november 2006 av Niri Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hey. Jeg bruker Dreamweaver. Ganske enkelt, intuitivt og lett å lære.. men det er kjøpe program, men informasjon og 30 dagers prøve Her. Greb Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Lær deg HTML og CSS. Det tar ikke mer enn 6 timer med lesing før du husker alt. Men så kommer jo litt av det med at du må prøve deg fram for å lære... HTML og CSS Endret 1. november 2006 av Rinox Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Innlegg slettet. Vennligst hold dere on-topic. Reaksjoner på moderering taes på PM og ikke i tråden. Det er heller ikke godtatt å komme med slengbemerkninger mot moderatorer. Ved gjentatte regelbrudd vil det utdeles warn. darkness| Moderator Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Hvis du vil lære deg html og css og bruke notepad (eller andre lignende programmer) til å lage siden, anbefaler jeg Visual Tutorials. Her er html #1, som er den første 24 animasjoner som viser steg for steg hvordan du bygger opp en hjemmesiden fra bunn av. Lykke til. Endret 1. november 2006 av Svinat Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hvis du vil lære deg html og css og bruke notepad (eller andre lignende programmer) til å lage siden, anbefaler jeg Visual Tutorials. Her er html #1, som er den første 24 animasjoner som viser steg for steg hvordan du bygger opp en hjemmesiden fra bunn av. Lykke til. 7198142[/snapback] Jeg vil trygt si at htmldog.com er bedre på HTML og CSS, men det er jo min mening. Du kommer langt med HTML og CSS, og videre kan du jo bygge på med PHP hvis du ønsker det. Jeg lærte HTML og CSS på 2 dager (satt ganske i strekk da). Lagde også min egen hjemmeside på den tiden. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Joda, det er klart at w3schools og htmldog er mye bedre på det, men jeg må si at jeg synes visual tutorials er god for helt nye som trenger hjelp til å komme igang i og med at den er animert. Lenke til kommentar
grimsle Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hei, jeg skal (prøve) å lage en hjemmeside for en hundklubb jeg og 2 andre har startet.Har kjøpt domene med mer en nok plass. Men har aldri laget en hjemmeside før, og trenger noen tips for å komme igang.. Jeg har ms publisher og front page, men syns ikke jeg fikk så mye fornuftig ut av det.. Noen bedre programmer for en nybegynner der ute..? Håper på litt hjelp. 7195631[/snapback] Http://www.homestead.com Billig og lettmanøvrert, med fine knapper og linkesystem:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå