theoriginalAidskake Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har skomakergata som ringetone, så hver gang der ringer blusser julestemingen opp. At snøen har kommet allerede hjelper litt det også. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Julesteminga kommer når første snøfall kommer har allerede kjøpt to julegaver denne måneden Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Julestemning kommer når eksamen er over. 14. desember skal du se at jeg styrter julebrus, knasker klementin og synger som en freebird. Lenke til kommentar
Azubi Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Julestemingen kommer først når jeg drikker julebrus og snøen endelig daler alle veier:) Tvilsomt at snøen kommer til min kant av landet i nærmeste framtid, men det er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Det er snø her på østlandet ihvertfall, men det er puslete. Blir nok litt jo-jo fremøover nå. Stemmer det at det er meldt over 10 varmegrader til uka igjen? Mener ¨ha hørt det et sted, men husker ikke hvor.. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Julestemninga sitter ikke helt enda, men tanken på dette gjør at det sitter litt bedre: Dyp og god snø ute. Lukten av marsipan. Småsøsknene tramper oppe i andre og ser julemorgen. Julemenn og pepperkaker. Julebrus. Pynte juletre. Grevinnen og hovmesteren. Disney-jul. Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Julestemninga mi bruker å komme mer og mer til stede jo nærmere jul. Kan ikke si at jeg kribler etter jul enda. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Spiste to mandariner i dag. Ja, jeg har kommet i julestemning. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Gi oss jula tilbake! jula skal holdes til advent, og sånn er det bare. selv om det snør skal det bare gi vinterstemning, ideelt sett. butikkene kan ta seg hver sin bolle. først når det nærmer seg desember skal jeg vie jula en tanke. sånn rent bortsett fra det skal jeg ikke nekte for at jeg gleder meg til jul. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Har ikke kommet i stemning enda, og takk og lov for det, men jeg begynner å glede meg nå. Får dessuten besøk av de eldre søstrene mine. Kanskje pappa også kommer nedom med valpen. *glede seg til Advent* Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Enig at det starter for fult 1. Desember. Men det er da lov å glede seg? Jeg har allerede laget pynteplan for rommet mitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå