Gå til innhold

Har du kommet inn i julestemningen?

Aleksander-yo

Anbefalte innlegg

For et par uker sia når jeg satt tenna i årets første mandarinbåt kom det brått over meg!

Jeg gleder meg til jul for fysen :) :love:

julekrans.jpg

Skomakergata, tørre kromkaker fra i fjord og Chrismukkah albumet fra The OC here i come! Jeg befinner meg i en alder av 17 og skulle nesten tro at jeg fortsatt var inne i den fasen der alt som het bursdager, påske og jul bare var et ekstra strev i hverdagen. Men nå gleder jeg meg faktisk til å feire jul sammen med venner og kjente.

Så denne julen går mesteparten av tiden min til å gjøre denne så knall som mulig!

Julebrus <3

Mandarin <3

Julemaraton på TV <3

Gaver <3

Maaaat <3

Snø <3

Julesanger <3

Trekk headsettet godt nedover ørene og sett på disse sangene!

The Eels - Christmas Is Going to the Dogs

Ron Sexsmith - MaybeThis Christmas

The Raveonettes - The Christmas Song

Og selvfølgelig P4's Julefavoritter =D

Kanskje litt tidlig å glede seg til jul i Oktober? Muligens, men jeg skal kjøre full pupp i innspurten til nyttår! :) May it be the best Christmas ever!

:love:

Endret av Aleck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med all snøen som har kommet her de siste par dagene så har jeg så vidt kjent følelsen av julestemning, men jeg har ignorert det så godt jeg kan for jeg vil ikke ødelegge det ved å begynne for tidlig. Det er bare så vidt starten av november enda. Ro ned litt. Vent hvertfall en måned til da.

Lenke til kommentar
Jeg spiste gammel marsipan.. Det ødela litt av julefølelsen. Ikke nok med at dem selger julemarsipan i november, men den er fra i fjor og smaker høgg! :(

7196518[/snapback]

Marsipan smaker alltid høgg :xmas:

Strull og smørbukk er bedre eksempler på det som hører jula til :)

Lenke til kommentar

Heldigvis har jeg ikke gått så mye i butikker denne høsten, så jeg har ikke lagt merke til noe særlig enda. Fra november av kan jeg uansett gå med på at det må være lov å si at julen nærmer seg, så hvis handleturen i dag er full av nisser får det heller gå.

Lenke til kommentar
=) The Julekalender eier alt :p

7206682[/snapback]

HELT enig! Digger det :love: Uansett om jeg nesten kan alt utenat, så er det like morsomt hver gang :D

Ang. julebarne-tv, så har jeg hørt rykter om både "Jul i svingen" og "Månetoppen", så det blir spennende å se hva det blir til.. Håper det blir månetoppen jeg, da. Det er så koselig :wee:

Lenke til kommentar

Nei, er litt tidlig med julestemning. Må dog si jeg virkelig savner den julefølelsen jeg hadde da jeg var liten hvor alt var så "magisk". Blir lit trist av det ikke skjer lengre faktisk.

Men for å si det enkelt.

Mat - mmm, ribbe og stek

Pakker - Usj, det kan jeg være foruten.

Feststemning - blir kos

Lenke til kommentar

Nå for tiden går all min konsentrasjon til å ikke legge merke til alle juletingene som er komme ut i butikkene, for det er for tidlig mener jeg. Jul er fra Desember av og skulle være forbeholdt den månden. Jul er dessverre blitt en måte for handelsnæringen til å tjene store penger, så de starter så tidlig som i mitten av oktober, om ikke tidligere. Irriterende.

Men når vi kommer nærmere desember, tar jeg frem røkelsen og alt som hører jule til, setter på en plate med julelåter og lener meg godt tilbake i stolen, mens jeg ser snøen som faller ned ute, sakte og grasiøst mot jorden.

Lenke til kommentar

Julestemninga kommer jeg inn i rundt midten av desember. Da har jeg fått fri fra jobben og jeg begynner å tenke på julehandelen. Å tenke på jul seriøst i oktober/november har jeg aldri gjort, uansett om handelstanden skal prakke på oss julebrusen og julemarsipanen allerede da. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...