Wickedlike Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hey ho. Det har seg slik at når jeg trykker Ctrl + Alt + Del så skjer det ikke noe i det hele tatt ! Noen som vet hva dette skyldes ? Og hvis det ikke går å fikse det, går det ann å komme inn på oppgave behandlingen manuelt ? hmm Tusen Takk Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det har seg slik at når jeg trykker Ctrl + Alt + Del så skjer det ikke noe i det hele tatt ! Noen som vet hva dette skyldes ?Har du i det hele tatt søkt på forumet? Finnes flere tilsvarende tråder, bl.a denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=523524 Og hvis det ikke går å fikse det, går det ann å komme inn på oppgave behandlingen manuelt ? hmmHøyreklikk på oppgavelinjen hvor det ikke noen knapper og velg "Oppgave behandler" eller hva det heter på norsk. Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Prøv: CTRL-SHIFT-ESC. Da kommer du rett til oppgavebehandling. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Ahh, supert =) Takker Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Hmm, skrev det siste svaret der på skolen, og regna med at det skulle funke når jeg kom hjem, men nei da =S Ingen av delene fungerer, er som om hele oppgavebehandlinga er slettet eller noe =O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå