Caliber Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei. Har nettopp kjøpt meg et knippe komponenter til min første HTPC, og lurte rett og slett på om dere tror det blir noe tess? Skal selvfølgelig ha et tv-kort også, men har ikke bestemt meg for et kort enda... Men her kommer iallefall oppsettet! HTPC Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ser greit ut. Tror kanskje jeg ville gått for litt større disk... Legg til 400,- så får du jo dobbelt så stor disk. TV-kort nevnte jeg vel i annen tråd. -C- Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Ser greit ut. Tror kanskje jeg ville gått for litt større disk... Legg til 400,- så får du jo dobbelt så stor disk. TV-kort nevnte jeg vel i annen tråd. -C- 7196431[/snapback] Disken er en restdel fra et tidligere prosjekt, men kommer til å legge til en god del mer lagrinskapasitet ja... Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 jeg ville heller kjøpt to små... arbeider raskere Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Evt. to store Får jo 500Go til rett over tusenlappen nå Hvis du skal ha opptak så burde du ha 2 disker, en for system og ringbuffer, og en egen for opptak. Spesiellt hvis du har 2 tunere. -C- Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ville absolutt vurdert Antec NSK2400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå