eARNIe Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei og Hallo. Skal selge pcen. Og trenger ved dette hjelp til hva jeg kan forvente og få for pcen. her er en liste over hardware: http://home.no/earnieexe/packen.txt Er også en samsung syncmaster 997mb 19" med. Selv har jeg regnet med 6500kr, inkl. skjerm da. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Selv har jeg regnet med 6500kr, inkl. skjerm da Er det den prisen du satser på så er du veldig optimistisk og urealistisk... Lenke til kommentar
Caze Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Rundt 2500-3000,- er en realistisk verdi for den. Endret 1. november 2006 av Caze Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 2500-3000 med den skjermen? når det er splitter nytt skjermkort til 2,5k og ny RAM til 1,5k. Nei, vettu hva :s Lenke til kommentar
Caze Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Selv om jeg har kjøpt en ny ting, kan jeg ikke forvente å selge den for tilnærmet fullpris når jeg har brukt den. Så fort en gjenstand er tatt i bruk synker verdien umiddelbart med 35%. Og brukte CRT-skjermer er det få som vil betale noe for. Men hvis du allerede har så bestemte meninger om hva du skal ha for den, hvorfor ber du om andres mening da? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Selv om jeg har kjøpt en ny ting, kan jeg ikke forvente å selge den for tilnærmet fullpris når jeg har brukt den. Så fort en gjenstand er tatt i bruk synker verdien umiddelbart med 35%. Og brukte CRT-skjermer er det få som vil betale noe for. Men hvis du allerede har så bestemte meninger om hva du skal ha for den, hvorfor ber du om andres mening da? 7198395[/snapback] helt enig med deg Caze, tåpelig av deg eArnie.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå