smy Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 la ny versjon inn n80ie min funker dritt bra. Synkronisering av mailene min og msn chat er topp Lenke til kommentar
agep Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Er meget imponert av denne versjonen jeg også. Fiffig er det også at det opprettes en Windows Live mappe under meldinger som lett synkroniseres. Det jeg lurer på er hvorvidt det lar seg å legge inn to instanser av den? siden jeg aktivt bruker to forskjellige hotmailadresser. Noen som vet? Og om, hvordan? Endret 16. juli 2007 av agep Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har lagt ut begge filene på Symbian.no og også fremgangsmåte for å laste ned rett til telefonen. Klikk her. 9036909[/snapback] darnIT! jeg får ikke opp symbian.no Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er det ikke noen gratisalternativer man kan bruke uten å registrere seg på dem. Har ikke lyst å logge på både for applikasjonen og for Messenger Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hei, har en Nokia 6120 kan jeg har Msn på tlf'en? Sendte ei melding med "msn" til 2244. prøvde og innstallere det men fikk opp seterfikat feil, kontakt leverandør. Hva kan jeg gjøre for å få msn til og funke på mobilen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hei, har en Nokia 6120 kan jeg har Msn på tlf'en?Sendte ei melding med "msn" til 2244. prøvde og innstallere det men fikk opp seterfikat feil, kontakt leverandør. Hva kan jeg gjøre for å få msn til og funke på mobilen? bruk programmet ebuddy (google navnet) Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Men hvordan får jeg lastet det ned til mobilen? Takk for svar:D Lenke til kommentar
agep Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har brukt Windows Live applikasjonen nå i en lengre tid, spesielt Hotmail synkroniseringen. Men nå den siste uken har det ikke vært mulig å synkronisere e-posten, får meldingen "Klarte ikke å synkronisere epost. Prøv på nytt" (får logget meg på msn uten problem). Noen andre med tilsvarende problem, eller som har en løsning? Jeg har N95 med siste firmware og siste versjon av Live Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Jeg har brukt Windows Live applikasjonen nå i en lengre tid, spesielt Hotmail synkroniseringen. Men nå den siste uken har det ikke vært mulig å synkronisere e-posten, får meldingen "Klarte ikke å synkronisere epost. Prøv på nytt" (får logget meg på msn uten problem). Noen andre med tilsvarende problem, eller som har en løsning? Jeg har N95 med siste firmware og siste versjon av Live jeg har det motsatte problemet. jeg får ikke startet selve msn chatten. sync går fint. er det forresten noen andre her som plutselig fikk beskjed om at de måtte betale (Tror det gjaldt 25kr) for å bruke msn chat? mens sync var gratis??? Edit: glem det, hadde glemt å legge inn dep.sisx Endret 6. august 2008 av Go1den3ye Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hei, har en Nokia 6120 kan jeg har Msn på tlf'en?Sendte ei melding med "msn" til 2244. prøvde og innstallere det men fikk opp seterfikat feil, kontakt leverandør. Hva kan jeg gjøre for å få msn til og funke på mobilen? Forteller du meg at MSN ikke fungerer på 6120C? Lenke til kommentar
Lfcr Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hei, har en Nokia 6120 kan jeg har Msn på tlf'en?Sendte ei melding med "msn" til 2244. prøvde og innstallere det men fikk opp seterfikat feil, kontakt leverandør. Hva kan jeg gjøre for å få msn til og funke på mobilen? Forteller du meg at MSN ikke fungerer på 6120C? Gikk ikke og innstallere det nei. Hva kan feile være? Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hvis denne klienten brukes på et netcom abonnement, koster det da 49,- per mnd, eller må en betale for datatrafikken istedenfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå