Razormail Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vel vel, hva ska man da velge for program?? Push-ups eller sit-ups Eller va det her messenger tråden? Valget e uansett like vanskelig Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vel vel, hva ska man da velge for program??Push-ups eller sit-ups Eller va det her messenger tråden? Valget e uansett like vanskelig 7942112[/snapback] Skal vi prøve å vri oss tilbake on-topic kanskje? Er det noen som faktisk har betalt for Live Messenger enda? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Skal vi prøve å vri oss tilbake on-topic kanskje? Er det noen som faktisk har betalt for Live Messenger enda? 7942186[/snapback] Nope, og det kommer jeg aldri til å gjøre heller .... Men nå klarer jeg ikke logge på med live Messenger lenger. Noen andre som har problemer? Tror jeg skal tenke alternativt snart. Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvor kan jeg laste ned MSN for min Nokia N91? Gratis ja=P. og link:P takk! Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Den forrige versjonen av Live Messenger (den fra Kina) slutter å virke, eller var i hvertfall ikke gratis lenge. Du kan imidlertid laste ned en ny gratis versjon fra Nokia sine Hong Kong sider. Les mer .. Endret 2. mars 2007 av tulling03 Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Den du sendte funka ikke på N73, men jeg fant en anna på samme side som jeg skal teste. Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Funka ikke den heller.. Må betale de 10 rare greiene her også.. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Får det samme her også Endret 2. mars 2007 av Andreas-J Lenke til kommentar
isalbu Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Har prøvd med både djuice sin msn-klient og mig33 nå, men får ingen av dem til å virke.. could not connect to server og connection timed out while trying to connect to server er det vanligste feilmeldingene i mig33, mens i djuice sin klager de på kommunikasjonsfeil. Noen aning om hva som er galt? Når jeg bruker wap får jeg ofte feilmeldingen tidsavbrudd for tilkobling.. det har vel kanskje en sammenheng? Edit: har nokia N73 Endret 5. mars 2007 av isalbu Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Dette er med andre ord en dødfødt tråd ann så lenge.. Ingen versjoner funker (gratis). mig33 funker dårlig hva da..? Lenke til kommentar
veron Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg har brukt den versjonen som det er linket til i post 1 siden slutten av desember. Ja jeg fikk også melding om at jeg måtte betale nå jeg brukte "[email protected]". Laga meg en konto på hotmail som jeg kun bruker på mobilen, og har etter det aldri fått spørsmål om å betale. Så det jeg tror er at hvis du bruker en hotmail adresse så slipper du å betale. EDIT:Skriveleif Endret 7. mars 2007 av veron Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Her er en fungerende utgave av MSN Live Messenger fra MMIM som er den samme som Microsoft sin autoriserte utgave. Jeg har brukt en stund uten noe problemer. Prøvde å legge den inn på webserveren min, men fikk en irriterende feilmelding så håper det ikke er i mot noen av reglene til dette forumet at jeg inkluderer den som vedlegg i denne posten. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skulle det være mistanke om at filen er ulovlig innhentet eller lignende fra noen av moderator-teamet så vennligst fjern den umiddelbart. Jeg har lastet den ned fra en av de asiatiske sidene til MSN, etter å ha besøkt en jungel av linker så kan ha falt innpå en luguber side i jakten på filen. Edit; Ser ovenfor at veron nevner at han har fått den til å fungere med en @hotmail.com-adresse og ikke @mittmaildomene.no og det kan hende versjonen jeg lastet opp også kun fungerer med @hotmail.com-adresse da jeg ikke har prøvd noe annet. Endret 7. mars 2007 av escobar Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har lagt inn dette programmet på N80'n min, men nektes innlogging. Det står at programmet foreløpig ikke kan brukes utenfor kina og et par andre asiatiske land. Lenke til kommentar
zand Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det stemmer at denne klienten ikke lenger fungerer utenfor noen asiatiske land. Inntil klienten blir tilgjengelig i Europa må man nok ty til andre klienter sånn som f.eks. Fring, Agile eller IM+. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Live Messenger er for øvrig kommet i versjon 2.0 nå. Les mer .. Endret 8. mai 2007 av tulling03 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Virker ikke utenfor spesifikke asiatiske land Ufattelig trist da jaja, hva anbefaler dere til min kommende N95 inntil videre da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Er litt lat så jeg spør her uten og lese mere enn den siste siden i tråden. Jeg har nettop oppdatert min N37 med nyeste Fw og vil gjerne ha MSN på den også. Koster det noe og bruke MSN på mobilen, må man ha penger på kortet (kontantkort) ? Og selvfølgelig, hvilken MSN klient er den som dere ville anbefalt til Nokia N73? Helst gratos i nruk hvis det går. Endret 16. juni 2007 av Lakus Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Siste oppdaterte versjon av LIVE Messenger, funker også i europa. Nå også med støtte for Hotmail synkronisering. N80 Fantomet Endret 9. juli 2007 av tulling03 Lenke til kommentar
zand Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har lagt ut begge filene på Symbian.no og også fremgangsmåte for å laste ned rett til telefonen. Klikk her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå