aulvaer Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Er generelt ikke veldig fornøyd med Live MSN. Er mye tull. Nå var jeg på på mobilen, også logga jeg på på pc'n, da hadde jeg plutselig 14 flere kontakter online. Og antallet online + offline er aldri det samme på mobilen. Tror jeg prøver eMSN jeg. 7325875[/snapback] Er ikke helt fornøyd jeg heller. En av kontaktene mine vises aldri på mobilen, verken offline eller online. Jeg finner han kun på PC'en. I tillegg er det flere som vises som offline selv om de er online. Håper på en oppdatering snart. Ellers kan du prøve ut EQO 7344175[/snapback] Ja, har opplevd alt som sies her. Ingen kontakter med æøå eller andre "rare" tegn vises i det hele tatt, mens andre kontakter vises bare av og til. Blir helt sikkert fikset i senere versjon, men til da er det ganske ubrukelig med mindre du bare har "Mamma" og "Pappa" som kontakter... Edit: Har installert EQO nå, alle kontakene er der. Ikke like bra grensesnitt som Live MSN synes jeg, men ok. I tillegg synes jeg det virker veldig ustabilt, logger av og på selv her jeg vet at nettlinja er stabil, og N80'n normalt ikke har noe problem med å holde en stabil connection mot nettet. Er det noen av dere som har prøvd Skype-biten av EQO? Jeg fant ikke den plug-inen som skal installeres på PC. Ble bare guidet i sirkel mellom download skype 2.5 og download EQO. Har installert begge, men mangler altså en plug-in. (Får også beskjed på tlf at jeg mangler denne plug-inen.) Endret 23. november 2006 av aulvaer Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) ***SLETTET*** EDIT: Forloveden sitter på pcen sin og fant til sin store forundring ut at hun kunne skrive innlegg på diskusjon.no uten å logge seg inn.. Hvorfor? Fordi jeg hadde logget meg inn dagen i forveien uten å logge meg ut etterpå! Problemet er: Hun laster ned og installerer 384.jar fra den kinesiske msn sida, men får bare "programfeil" når hun forsøker å starte det. Har satt telefonspråk til engelsk og greier. Noe annet som må gjøres? Skal lære å logge meg ut.. Endret 1. desember 2006 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hun laster ned og installerer 384.jar fra den kinesiske msn sida, men får bare "programfeil" når hun forsøker å starte det. Har satt telefonspråk til engelsk og greier. Noe annet som må gjøres?Hvilken telefon har hun? Om det er snakk om utgaven til Symbian skal det ikke være annet å gjøre enn å installere den, om det er java-versjonen er det svært viktig at hun har riktig utgave. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 damn, my bad.. k800i. Lasta ned versjonen til k800c på den kinesiske sida. Bør vel stemme det? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 k800i. Lasta ned versjonen til k800c på den kinesiske sida. Bør vel stemme det? Denne versjonen fungerer på min K800i. Ser denne også heter 384, men jeg kan med 110 % sikkerhet bekrefte at denne fungerer på K800i. Ellers skal det eneste man trenger å gjøre være å skrifte til engelsk telefonspråk. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvor finner jeg engelsk versjon, fant en i tråden, men det er jo kinesisk... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvor finner jeg engelsk versjon, fant en i tråden, men det er jo kinesisk... 7487135[/snapback] Tenker du på javaprogrammet? Det kan lastes ned fra feks www.mess.be. Programmet til Symbian-telefoner er det linket til i første post. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvor finner jeg engelsk versjon, fant en i tråden, men det er jo kinesisk... 7487135[/snapback] Tenker du på javaprogrammet? Det kan lastes ned fra feks www.mess.be. Programmet til Symbian-telefoner er det linket til i første post. 7487367[/snapback] Linken eksisterer ikke lenger.. Jeg prøver å laste ned, fant denne guiden, men etter å ha fyllt ut alt trykker jeg på PC-knappen, men ingenting skjer:( hJELP! Lenke til kommentar
veron Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Prøv med ie. Jeg prøvde først med FireFox, men måtte bytte til ie. eirik Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Prøv med ie.Jeg prøvde først med FireFox, men måtte bytte til ie. eirik 7488815[/snapback] Linken er endret til: denne.. Du må være registrert (gratis) for å laste ned prg. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) er det flere som får feilmelding ved pålogging? EDIT: Jeg har Nokia E61 Endret 29. desember 2006 av Fenriz Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 er det flere som får feilmelding ved pålogging? EDIT: Jeg har Nokia E61 7601070[/snapback] Jupp..! Klarer å logge på en sjelden gang, men som oftest klarer den ikke, så inntil kineserne får ordna problemene sine er dette en ytterst ustabil sak.. Har imidlertid E61 jeg også, men kan vel ikke ha noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Jeg tror ikke det har noe med E61 å gjøre. Msn på pc fungerer jo fint. Har du erfaring med EQO og skype? Vil man kunne ringe gjennom pcen fra en hvilken som helst trådløs sone? Jeg har ikke prøvd dette da jeg kun har en kontakt som ikke er online. :!: Agilemessenger er et godt alternativ til msn, men det koster jo litt. Edit: EQO msn-delen var dårlig i grunn. Endret 30. desember 2006 av Fenriz Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 er det flere som får feilmelding ved pålogging? EDIT: Jeg har Nokia E61 7601070[/snapback] Jupp..! Klarer å logge på en sjelden gang, men som oftest klarer den ikke, så inntil kineserne får ordna problemene sine er dette en ytterst ustabil sak.. Har imidlertid E61 jeg også, men kan vel ikke ha noe med det å gjøre? 7603468[/snapback] Har N80 og fikk samme problem i går kveld. Ikke prøvd i dag. EQO fungerte derimot som vanlig. Har Skype kommet til Symbian? Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har installert skype og EQO på pcen. Det var et helt kommers, men fikk det til til slutt. med EQO og skype kan jeg ringe med mobilen til andre brukere av skype. Se på siden til EQO og du skjønner hvordan du får det til. Det er vel ventet en versjon av skype til symbian? Det blir vel bedre enn EQO. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Jeg har installert skype og EQO på pcen. Det var et helt kommers, men fikk det til til slutt. med EQO og skype kan jeg ringe med mobilen til andre brukere av skype. Se på siden til EQO og du skjønner hvordan du får det til. Det er vel ventet en versjon av skype til symbian? Det blir vel bedre enn EQO. 7608956[/snapback] Registrerte meg, men har ikke fått noe SMS om hvordan jeg kan installere! Har noen en link eller kopi av smsen? EDIT: gå hit på telefonen lizzm Endret 30. desember 2006 av Apple Ståle Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 sendte deg en pm, men kan like godt ta det her. http://d0.eqo.com/jad/rd00gE/eqo.jad Lenke til kommentar
frowen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Når jeg logger på Live Messengeren (med wlan) så får jeg denne meldingen: "To continue using Windows Live Messenger, you need subscribe mobile MSN service (10RMB per month). If you agree to subscribe the service, the client will automatically draft a subscription SMS and you need agree to send the message out. You will recieve a confirmation SMS, which guides you to finish the subscription." Gidder noen hjelpe, spm er..... HVA Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Når jeg logger på Live Messengeren (med wlan) så får jeg denne meldingen: "To continue using Windows Live Messenger, you need subscribe mobile MSN service (10RMB per month). If you agree to subscribe the service, the client will automatically draft a subscription SMS and you need agree to send the message out. You will recieve a confirmation SMS, which guides you to finish the subscription."Fikk i jula melding om at jeg ikke kunne logge på pga en ødelagt kabel i en hav sør for Kina. Ved nyttår fikk jeg derimot samme meldingen som deg. 10RMB er litt under åtte norske kroner, men gidder ikke ta meg bryet med det første. Noen som kan si hvordan det gikk når de registrerte seg? Lenke til kommentar
frowen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Argh, irriterende. Jeg som var klar for å nerde msn på mobil siden laptop'en min er hos doktor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå