Gå til innhold

Offisiell Live Messenger for S60 v3

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt noe om hele "2 måneders trial" myten? Sies jo flere steder her at det bare er to måneders gratis moro.  :hmm:

Noen som har prøvd det så lenge?

7282585[/snapback]

Tror ikke den har vært ute så lenge enda. Men uansett var dette litt kjipt. Håpet er at siden jeg ikke lastet prg ned fra msn.com og dermed ikke har registrert meg, vil det ikke koste meg noe. I såfall blir det EQO i stedet.

Endret av tulling03
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det samme programmet er å få til javamodeller som K800i. :thumbup:

wlm02.jpg

Har ikke mulighet til å teste programmet selv siden min K800i er på service til i morgen, men her er i hvert fall programmet (denne versjonen fungerer på SonyEricsson K800, S700, W850, W900 og Motorola ROKR, andre versjonen kan lastes ned fra www.mess.be).

Har lastet ned denne, men funker ikke. Får ikke opp bokstaver og tall... er bare firkanter... hva gjør jeg feil?

Har en K800i...

7281613[/snapback]

Har dessverre bare en N73 for hånden siden begge SE-telefonen mine er på service (er ikke vits å teste på N73'en siden S60 og S40 håndterer java forskjellig). Det ser ut til at du har samme problemet som Simkin. Dere kan prøve å endre telefonspråk til engelsk og se om det hjelper? Jeg skal teste programmet med en gang telefonene mine kommer tilbake fra service og gi tilbakemelding her. :)
Lenke til kommentar

Skal teste på forlovedens k800i når hun kommer etterpå, så skal vi se hva som skjer. Tror problemet er at språkpakka til java-applikasjonen bare er kinesisk.

Skal teste, kommer tilbake med mer..

EDIT: Likt med simkin! ;) Da var språkpakka mer enn bare kinesisk.. No further comments :blush:

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Du hadde en Nokia 6288? Fungerer andre javaprogrammer som feks Opera Mini og Gmail? Husk også å skrudd telefonen av og på (du må kanskje det for å endre språk?). smile.gif

ja 6288

Opera, mIRC og 2 stykk MSN klienter fungerer(QuickIM og UltraIMpro)

og nei, må ikke slå på og av for å skifte språk

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Simkin og MrHappy: Jeg har nå testet java-programmet på min K800i og med engelsk telefonspråk fungerer programmet okei. Det er derimot ikke like godt som Symbian-versjonen (operasjoner krever en del flere trykk og det er lettere å miste tråden i samtalen). Dette skyldes ikke hvordan min telefon kjører java, men hvordan programmet er skrevet med tenke på å kunne kjøre på flest mulig mobiler.

Må allikevel si meg fornøyd med tanke på at programmet er gratis. :)

Lenke til kommentar
Simkin og MrHappy: Jeg har nå testet java-programmet på min K800i og med engelsk telefonspråk fungerer programmet okei. Det er derimot ikke like godt som Symbian-versjonen (operasjoner krever en del flere trykk og det er lettere å miste tråden i samtalen). Dette skyldes ikke hvordan min telefon kjører java, men hvordan programmet er skrevet med tenke på å kunne kjøre på flest mulig mobiler.

Må allikevel si meg fornøyd med tanke på at programmet er gratis. smile.gif

som sagt, fungerer det her også med Engelsk telefonspråk, med fungerer mener jeg att menyene er som de skal, men jeg får ikke logga på.. det bare står å "jobber"

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
jeg får ikke logga på.. det bare står å "jobber"
Min telefon (SE K800i) bruker veldig lang når den skal logge med på, kanskje så lenge som 30-45 sekunder.

I følge Amobils tester er K800i ca fire ganger raskere enn 6280 når det kommer til javaprogrammer (747 mot 185, begge tall oppgitt i hele ti), mulig det derfor tar enda lenger tid enn med min K800i? Om du laster ned JBenchmark MIDP 1.0 og JBenchmark 3D kan du teste hvor godt Nokia 6288 kjører javaprogrammer. :)

Lenke til kommentar

Bruker det på N80, og funker greit. Et par dårlige ting:

Hvis du har flere kontakter med samme nick er det umulig (?) å vite hvem det er du snakker med.

Når man veksler mellom flere samtaler får ikke alltid programmet med seg hvem som sier hva og blander litt sammen.

Noen som har testet eMSN også? Er det bedre? Dårligere?

Lenke til kommentar
Hvis du har flere kontakter med samme nick er det umulig (?) å vite hvem det er du snakker med.
Du kan sjekke e-posten ved å velge 'kontaktkort', men dette går kanskje ikke an under samtaler? Normalt har alle kontaktene mine forskjellige navn ettersom de er forskjellige personer... :dontgetit:

Når man veksler mellom flere samtaler får ikke alltid programmet med seg hvem som sier hva og blander litt sammen.
Dette har jeg aldri opplevd. Du bruker Windows Live Messenger til Symbian og ikke javaversjonen?
Lenke til kommentar
Du kan sjekke e-posten ved å velge 'kontaktkort', men dette går kanskje ikke an under samtaler? Normalt har alle kontaktene mine forskjellige navn ettersom de er forskjellige personer... :dontgetit:

Dette har jeg aldri opplevd. Du bruker Windows Live Messenger til Symbian og ikke javaversjonen?

7314445[/snapback]

Finner ikke noe "kontaktkort" jeg... hvor skal jeg finne det?

Har for symbian ja.

Lenke til kommentar
Finner ikke noe "kontaktkort" jeg... hvor skal jeg finne det?
Når du holder over en kontakt i Offline-gruppa (og i online-gruppa?) er høyre menytast 'Contact Card', om du trykker på en kontakt er et av valgene i pop-upmenyen 'Contact Card'. :)

7320277[/snapback]

Ja, får det samme for deg for Offline-gruppa, men finner ikke ut noen måte å finne ut det for kontakter som er online.

Er generelt ikke veldig fornøyd med Live MSN. Er mye tull. Nå var jeg på på mobilen, også logga jeg på på pc'n, da hadde jeg plutselig 14 flere kontakter online. Og antallet online + offline er aldri det samme på mobilen.

Tror jeg prøver eMSN jeg.

Lenke til kommentar
Er generelt ikke veldig fornøyd med Live MSN. Er mye tull. Nå var jeg på på mobilen, også logga jeg på på pc'n, da hadde jeg plutselig 14 flere kontakter online. Og antallet online + offline er aldri det samme på mobilen.

Tror jeg prøver eMSN jeg.

7325875[/snapback]

Er ikke helt fornøyd jeg heller. En av kontaktene mine vises aldri på mobilen, verken offline eller online. Jeg finner han kun på PC'en. I tillegg er det flere som vises som offline selv om de er online. Håper på en oppdatering snart.

Ellers kan du prøve ut EQO

Endret av tulling03
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...