Tobbi2000 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nick: Mr.Teez (ellers kjent som Tobbi2000) Navn: Torbjørn Mail/MSN: [email protected] Bosted: KLepp-Rogaland Fødselsdato: 5.6.91 Interesser: BF2, venner, Family Guy og Lage Filmer...ja det var vel alt! Fav. Klasser: Medic, Suport. Fav. Map: Jalalabad, karkand. Fav. Kjøretøy: Tank og Humwee! Klan erfaring: Har spillt i en engelsk klan som heter Secret assault force, og i Teamnr1, og til slutt Acies som la opp nyligt. Spillerfaring: Har spillt i 1 og eit halvt år, ja siden det kom ut;P Vil si jeg er en erfarn og god spiller. Følger de instruksene jeg får, og oppfører meg søeriøst og modent. Spiller ofte på Battlefield.no #8....jeg har vert litt innaktiv i det sisste. Det skyldes famileproblemer :boxed: . Men jeg har ikke blitt mindre skilla for det :bunny: Krav: Jeg søker en ganske god klan, vil sikte høgt på stolpen denne gang. :iiiiik: Oppsummering: Prøv meg!;P Det er verd forsøket:=) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Vell, det er ingen gode klaner her inne. Hva mener du med høyt forresten? Virker som om du må sette lista litt lavere. Lenke til kommentar
metalduke Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Nick: Mr.Teez (ellers kjent som Tobbi2000)Navn: Torbjørn Mail/MSN: [email protected] Bosted: KLepp-Rogaland Fødselsdato: 5.6.91 Interesser: BF2, venner, Family Guy og Lage Filmer...ja det var vel alt! Fav. Klasser: Medic, Suport. Fav. Map: Jalalabad, karkand. Fav. Kjøretøy: Tank og Humwee! Klan erfaring: Har spillt i en engelsk klan som heter Secret assault force, og i Teamnr1, og til slutt Acies som la opp nyligt. Spillerfaring: Har spillt i 1 og eit halvt år, ja siden det kom ut;P Vil si jeg er en erfarn og god spiller. Følger de instruksene jeg får, og oppfører meg søeriøst og modent. Spiller ofte på Battlefield.no #8....jeg har vert litt innaktiv i det sisste. Det skyldes famileproblemer :boxed: . Men jeg har ikke blitt mindre skilla for det :bunny: Krav: Jeg søker en ganske god klan, vil sikte høgt på stolpen denne gang. :iiiiik: Oppsummering: Prøv meg!;P Det er verd forsøket:=) 7195168[/snapback] Sjekk ut M82.inc på www.m82inc.com Vi har akkurat starta en internasjonal clan med vekt på BF2142 og America's Army. Servere er rett rundt hjørnet og vi går for TWL/turneringer så snart vi har nok spillere i clanen. Engelsk er et must på forumet, samt xfire for komunikasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå