JacobDW Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Steike, er litt småpissed her, skulle sette meg å se på dvd, men maskinen nekter å spille av. Maskinen er en Dell 640m som er under 2 uker gammel. Jeg prøvde med cineplayer (open DVD), der klarer maskinen å lese tittelen på dvden og finne ut kapitler og slikt, men når jeg trykker på play, får jeg timeglass i to sekunder, hvorpå ingenting skjer. Prøvde så WMP, der jeg får følgende feilmelding: Kan for øyeblikket ikke spille av DVD-video. Prøv å øke antallet farger som vises på skjermen, eller reduser skjermoppløsningen. Hvis du vil ha flere løsninger, kan du klikke Mer informasjon for å få tilgang til feilsøking for DVDer. Trykker jeg på feilsøking, får jeg en feilmelding som går på at jeg muligens ikke har decoding software, men ifølge kontrollpanel har jeg cineplayer dvd decoder software. Jeg tror selv at dette likevel kan være problemet, men det er da helt ute at en helt NY Dell ikke skal klare åspille av dvd?? Filmene funka helt fint på den gamle laptopen samt på vanlig dvdspiller...... HJELP! Endret 31. oktober 2006 av JacobDW Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Last ned VLC og prøv med den. Søk på Google for å finne et sted å laste den ned ifra. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Last ned VLC og prøv med den.Søk på Google for å finne et sted å laste den ned ifra. 7195287[/snapback] Lasta ned en annen dvdspiller, og no funka det. Skal prøve det FØR jeg spør her neste gang (cineplayer suger tydeligvis uansett da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå