Gå til innhold

Halloween og møkkaunger

Anbefalte innlegg

Jeg som trodde det var noe galt med meg, siden jeg har begynt å tenke ille om "dagens unge" allerede som 19-åring... Husker det var en gjeng 9.klassinger som kom ned til vgs-en vår for å lage kvalm. "Vi, vært litt hardhente med noen ungdomsskoleelever? Nei, det har vi ikke sett " :whistle:

Husker hvilken respekt vi hadde for vgs-elever da jeg gikk på ungdomsskolen. Jeg tror rett og slett at vi ikke var voldelige nok mot de som var mindre enn oss, så de ikke fikk respekten for eldre folk. :p Når en gjeng 12-åringer kan få seg til å rope "Hei, stygginger hils mamman deres, hun har så deilig f***e" til et par 18/19-åringer på gata, så er det en feil ett sted. Vi ba dem prøve seg på mødrene våre igjen når de hadde fått hår på tissetassene sine, men må inrømme at jeg hadde litt lyst til å gruse dem. :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At dere hadde respekt betyr ikke at alle hadde det. Det var sikkert nok av pøbler på din alder som ville kødde med VGS-tøffingene.

Ellers er vel en av de morsomme tingene med halloween hvordan jenter plutselig finner en unnskyldning for å kle seg i slutty kostymer og oppføre seg slutty. Ikke at jeg klager. Sluts er <3

Lenke til kommentar

Lol, jeg tviler på at de fleste på min alder(18) er like jævelige som de drittungene du nevnte her. Jeg har vanligvis respekt for eldre mennesker og prøver å unngå konfrotasjoner med de. Jeg synes personelig Halloween er noe bullshit som folk i Norge burde være for smarte til å ta seriøst. Jeg gir Halloween og alt tilknyttet til det tommelen :thumbdown: .

Lenke til kommentar

Alle nye tradisjoner blir møtt med skeptisk. Tipper mange var skeptisk da juletreet ble introdusert på 1600-tallet.

Så lenge ungene har det morsomt så har jeg intet problem med Halloween. Bråkmakerne fra førstepost har ingenting med Halloween å gjøre.

Lenke til kommentar
han ene fikk et lite laps så han gikk i bakken, men en ting er å si at man kunne tatt de i ettertid, men da det skjedde var det såpass overraskende at det ble bare handling på instinkter. dessuten var de 10-15 stykker, vi var to og ingen av oss er akkurat noen slosskjemper.

7195082[/snapback]

Dere skulle slått ned den ene, så blir de andre redde. Jeg har seriøst opplevd det samme

bare at det var 6 mot 1. De var så klart sterkere enn meg og hadde tatt meg lett.

Men det handler om hvem som er villest, jeg skreik til dem: En av dere skal dø, jeg gir faen om dere dreper meg jeg gir fulstendig faen så hoppa jeg på han ene mens jeg skreik. Så gikk han i bakken og de andre bare forsvant sakte.

Lenke til kommentar
han ene fikk et lite laps så han gikk i bakken, men en ting er å si at man kunne tatt de i ettertid, men da det skjedde var det såpass overraskende at det ble bare handling på instinkter. dessuten var de 10-15 stykker, vi var to og ingen av oss er akkurat noen slosskjemper.

7195082[/snapback]

Dere skulle slått ned den ene, så blir de andre redde. Jeg har seriøst opplevd det samme

bare at det var 6 mot 1. De var så klart sterkere enn meg og hadde tatt meg lett.

Men det handler om hvem som er villest, jeg skreik til dem: En av dere skal dø, jeg gir faen om dere dreper meg jeg gir fulstendig faen så hoppa jeg på han ene mens jeg skreik. Så gikk han i bakken og de andre bare forsvant sakte.

7219408[/snapback]

Oi, syke greier :whistle: . Jeg har også opplevd at det virker greit og leke gæern men,

hvis det er 10 mot 1 hadde jeg seriøst løpt som faen :D

Lenke til kommentar

Halloween er vel morsomt for de ungene som praktiserer den. Jeg syns også den kan virker helt grei, men det er vel litt overdrevent. Syns jo den kunne helst holdt seg i England & USA.

Virker som om norske unger ikke har noen anelse om hva denne tradisjonen innebærer, eller hva altsammen vil si. F.eks. hvis man skrur av utelysene, betyr det at man ikke vil ha noen som banker på. Nettopp det gjorde vi her, men fortsatt kom det minst 5 forskjellige grupper med barn i løpet av 15 min. Sånn sett er det jo ikke vanskelig å merke seg at mange ikke bryr seg om tradisjonene innenfor dette, heller bare å få så mye knask som overhodet mulig. Men gøy er det jo, for all del! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...