losjen2000 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har forsøkt å oppdatere til SP2 sikkert seks ganger, men hver gang stopper det opp på samme stedet og jeg får beskjed om: "Cannot copy file to destination folder". Filen er da nevnte "xpinfbar.wav" Jeg får valget om å fortsette installasjonen uten å kopiere filen, men da dukker bare feilmeldingen opp igjen. Jeg har søkt på nettet og funnet et forum hvor én person spør om akkurat det samme, men ingen har svart. Jeg har forsøkt å kopiere filen manuelt og å flytte på den for så henvise til kopiering fra den nye destinasjonen, men til ingen nytte. Nå har egentlig maskinen fungert fint i med SP1 i alle år, men nå har jeg et behov for SP2 i og med at jeg skal installere After Effects 7.0 Håper virkelig noen kan bidra til å løse denne floken. Lenke til kommentar
Jebe Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Last ned SP2 på nytt. Kjør utpakkingen på en annen disk: Eks. WindowsXP-KB835935-SP2-NOR.exe /x Sjekk for ad-ware. Kjør Spybot S&D, Ad-Aware eller AVG Anti-Spyware (Ewido). Lenke til kommentar
losjen2000 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Har kjørt Ad-Aware, AVG, CCleaner, Ashampoo og Spybot S&D, men de fant fint lite bortsett fra MRUer som er fjernet. Kjørte utpakkinga på en annen partisjon, men det fungerte heller ikke. Installasjonen stopper fremdeles på samme sted "xpinfbar.wav". Trenger fremdels i høyeste grad hjelp for å få løst dette problemet. Endret 15. november 2006 av losjen2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå