Skribenten_ Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 jeg skal da som skrevet over en uke på rep øvelse neste uke, er det noen som har erfaringer med hvordan det er? og hva man gjør der. forresten, er det noe som vet om man får betalt for den uken, for hva med de som jobber og som er avhengig av jobben sin og intektene derfra. mvh meg. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 mener å huske at man får lønn fra jobben selv om man er på rep. fra det jeg har sett av rep. øvelser sitter det godt voksne mannfolk i lagstelt og spiser pølser, drikker whiskey og skyter litt Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det skulle ikke forundre meg om en får 100 kroner dagen samt "masse frisk luft og mosjon"! Jeg hadde blitt forbannet i såfall, likeså arbeidsgiveren min. Heldigvis er jeg ute av systemet, fikk et brev for noen år siden der det stod jeg var ett-eller-annet. Hvertfall ute. Men spørsmålet ditt kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 mener å huske at man får lønn fra jobben selv om man er på rep. fra det jeg har sett av rep. øvelser sitter det godt voksne mannfolk i lagstelt og spiser pølser, drikker whiskey og skyter litt 7194708[/snapback] hva! får man lønn av jobben? huff.. jeg nekter å gå til arbeidsgivern min å si at jeg skal ha lønn den uken ass Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 I såfall får du lønn den uken pga du har krav på det. Ingen seriøs arbeidsgiver vil ha noen innvendinger på det, bortsett fra i sitt stille sinn. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 man har nok ikke krav på lønn fra arbeidsgiveren, men de fleste gir ut dette... man sitter nok heller ikke i ett telt og drikker seg fulle, det er en gammel myte, man har en delvis operativ øvelse, men hovedfokuset er vel på skyting, for det er viktig at skytingen fortsatt sitter inne... jeg skal på min første rep-øvelse om i februar, regner med at jeg får lønn, da jeg jobber i forsvaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå