Møkkalasset Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 EG HAR EIN PENTIUM 3 550 MH PG DEN RESTARTER SEG SELV AV OG TIL NOEN SOM VEIT KA FEILEN KAN VÆRE PLZ HJELP MEG ps EG ER IKKJE SÅ GOD MED DATA!! [ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-11-10 00:11 ] Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Skal prøve å overse den overdrevne bruken av caps. Det første du kan gjøre er nok å skrive ned alle komponentene du har i din maskin. Litt for lite å vite bare prosessorhastigheten din.. Hvis du vet hvor varm f.eks. prosessoren blir, så skriv gjerne det også. Mvh. Knuty Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 tror d er en slik windows2000 bud som jeg har fått noen ganger, saken er at man får bluescreen og maskinen restarter av seg selv. jeg formaterte og da vart det vekk. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-10 00:16, skrev venomzorg:tror d er en slik windows2000 bud som jeg har fått noen ganger, saken er at man får bluescreen og maskinen restarter av seg selv.jeg formaterte og da vart det vekk. Hvordan kan du vite at det er snakk om windows 2000 her? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Fint emnefelt forresten : ) NOT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå