Simon Aldra Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 pipper det er farlig ja, det kan jo være farlige bakterier i gresset.Du ser jo åssen det er med kuene og saune, de kan ikke snakke engang 7194800[/snapback] Farlige bakterier? Du er klar over at det er snakk om å brenne det nevnte gresset? Lenke til kommentar
araziel Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er nok omtrent like skadelig for lungene (når man ser bort fra nikotinets særegne kreftfremkallende stoffer) som vanlige sigaretter. Strå er vel gjerne mindre vanedannende også, så det er heller liten fare for varig lungeskade vil jeg tro. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Typisk fjortisswannabe røyker er gress og avis;)hvem har ikke prøvd det liksom? haha de fleste av mine venner lever ennå, så jeg tror ikke det er farlig:) 7194955[/snapback] Gangsterene fikk tak i rizzla og røyka det som var inni t-posene da... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvorfor i alle dager skulle noen ha lyst til å røyke gress? Smaker det godt? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Fikk ideen fra Scary Movie 1... Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Å røyke strå når man er barn er fullstendig vanlig, Isbilen. Hvertfall alle jeg kjenner, som bor i nærheten av strå, f.eks ved sjøen, har prøvd å knekke strå i forskjellig tykkelse, tenne på enden og suge gjennom det tynne hullet. Av den enkle grunn at det er fantastisk artig å underholdende å kunne blåse røyk ut av munnen, som de store gutta. Vi testet forøvrig også balsa(?)-tre, sånne som "kurv-møbler" er laget av.. Treverket der har masse små huller, og om man knekker av biter kan disse røykes. De er ofte lakkerte, noe som kan gi en kjip smak, og sikkert ikke så sunt.. Ah, barndommens påfunn.. Endret 1. november 2006 av toth Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Røyka litt tørt gress i min barndom, vart litt susen av det, men det var i mindre mengder så skaden var vel heller minimal. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Typisk fjortisswannabe røyker er gress og avis;)hvem har ikke prøvd det liksom? haha de fleste av mine venner lever ennå, så jeg tror ikke det er farlig:) 7194955[/snapback] Gangsterene fikk tak i rizzla og røyka det som var inni t-posene da... 7195204[/snapback] haha det er jo tørket stekte blader, godt alt :!: Lenke til kommentar
mkon Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Kan hende du får uante krefter om du røyker gress med diverse sprøytemidler i :!: Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Selvfølgelig er det ikke farlig? Hva skulle vært farlig med det? Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Som det meste annet vil det være farlig i større, jevnlige doser. Det er trossalt ikke ren luft du får i lungene gjennom strået. Men er det farlig om du røyker 100 strå fra du er 8 til du er 12? Neppe. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Røykte strå eg å...va ikke spec godt det da...men gress går vel ann...så løp ut å fyr opp klipperen å lag deg en MEGA joint :!: Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Røykte strå eg å...va ikke spec godt det da...men gress går vel ann...så løp ut å fyr opp klipperen å lag deg en MEGA joint :!: 7202696[/snapback] Da tror jeg du vil hoste bra :!: Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Du får garantert ikke grønt, nyslått gress til å brenne i det hele tatt. Alt som skal kunne brenne/gløde må være stort sett tørt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå