cravenn Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg får ikke Steam til å funke på Windows Vista RC1. Feilmeldingen som kommer opp etter at jeg har trykker på Login to an existing account er; Unable to connect to the Steam network. 'Offline Mode' is unavailable because there is no Steam login information stored on this computer. You will not be able to use Steam until you can connect to the Steam network again. To check the status of the Steam network please visit http://steampowered.com/status Har prøvd å besøke linken, men det funker ikke, feilmeldingen som kommer opp er; You don't have permission to access /status/ on this server Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Vista er intet genialt gamer os enda tørr eg påstå! Men sjekk at det ikkje er noken firewaller som er litt for ivrige i tjenesten. Skru dei eventuelt av! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Vista er et helt genialt gamer-OS altså. Det må bare komme drivere og RTM-versjon av Vista så vil du merke det Forøvrig er det lett å installere Steam, ihvertfall på RC2. Bare "installer" over filene du installerte i XP. Endret 2. november 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Les posten min ein gang til. Klart at vista vil bli det nye gamer os'et. Det er jo arvtakern etter xp. Men som eg sa, ENDA så er det ikkje kommet nok drivere og stash til at det er eit bra gamer os. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Les posten MIN en gang til du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå