dTd Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei! Jeg har for morro skyld prøvd å konvertere en episode av en serie til 3gp og lagt den på mobilen, men jeg får liksom ikke pausa serien, da ma jeg eventuelt stoppe den og begynne forifra og det er jo bare teit. fins det noe slikt som et javaprog til å spille av filmer hvor man kan pause og spole og sånn? har en sonyericsonn W800i Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Gå inn og spill av musikk og video i mediaspilleren din du. Der har du mulighet til pause, fullskjerm m.m. . Tipper du har gått inn på Filbehandling på telefonen. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 haha, det tenkte jeg ikke på, fikk muligheten for pause men ikke for å spole, kan jeg få den på et vis via et annent programm? Lenke til kommentar
G_e_r_o_n_i_m_o Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 spole mener jeg man gjør med joysticken Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Spole kan du også gjør i mediaplayeren ja. Bruke joysticken til høyre eller venstre mens du ser på videoen. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 ja det stemmer vist det Men vet noen om w800i klarer å spille av filmer med høyere oppløsning en 175X*** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå