neadii Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Chainsawmassaker in Texas (nyeste) den får de til å skrike :!: 7200170[/snapback] Minst skumle skrekk-filmen jeg har sett ever. Jeg sovna når jeg så med kino-anlegg og prosjektor på skolen. Hørt at de japanske Grudge filmene skal være veldig ekle, har hørt det samma om de japanske Ring versjonene. (De japanske er original-versjon) Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hørt at de japanske Grudge filmene skal være veldig ekle 7205254[/snapback] Kan bekrefte dette. Tro dette kan være noe som fungerer Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 vi så Silent hill Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Fikk mye inspirasjon fra tråden da? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 ja. silent hill inspirerte den står foresten på forige side! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå