VegardStr Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 hei og hå. eg og et par kamerater ska se på film med 3 jenter i morgen, vi guttene har fått i oppdrag å skaffe film, men ka film? d ska vær en grøsser/thriller/skrekk eller ett eller annet slikt. som dei jentene sier så vi får vel bare adlyde ordre hgehe tips til ka som kan være bra å se? Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Fritt Vilt. Skrekkfilm som jeg synes var skrekkende nok. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 The Grudge(amerikansk versjon) er vel en film som skremmer mange jenter, skremte forsåvidt meg også Villmark kan jo også være et alternativ. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 the amiltyville horror, huska ikke helt hvordan det skrives. Veldig bra film det. skummel og. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Husk "stemning" under filmen, bør være høy lyd og mørkt. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Husk "stemning" under filmen, bør være høy lyd og mørkt. 7194624[/snapback] ja veldig viktig. Har sett på skrekkfilmer på stereon min, hadde så klart på jævlig høyt. Skvatt av den minste ting. fikk klager av foreldrene mine da, men det driter vi i. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 The Descent burde jo være en film som kunne funke i den settingen Lenke til kommentar
GSM Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ikke se hostel Da er nok dama for kvalm til at resten av kvelden blir noe morsom Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Saw! Ikkje den filmen du gøymer deg under teppet av, men ein meget god film. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 The Descent er en svært underholdende film, skummel og interessant. En ganske god slutt, den er skummel, men ikke for skummel for "jenter". Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Event Horizon (1997) Stir of Echoes (1999) Gin gwai / The Eye (2002) Chakushin ari / One Missed Call (2003) The Others (2001) Phantoms (1998) Alle de overnevnte filmene bør fungere ypperlig sammen med det motsatte kjønn. Det skader heller ikke at filmene er gode. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Husker at jeg ble positivt overrasket av Phantoms. Har ikke sett One Missed Call enda, men listen til LarsP er gode greier. Honogurai mizu no soko kara (Dark Water) burde jo egentlig også være en film som passer. Endret 31. oktober 2006 av xkharonx Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Slenger meg på Event Horizon og The Descent. Event Horizon fordi den er relativt skremmende og god og The Descent fordi den gir deg den herlige klaustrofobiske følelsen sammen med et par fine kveppescener. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ikke se hostel Da er nok dama for kvalm til at resten av kvelden blir noe morsom 7195381[/snapback] Hostel var da bare gøy ^^, Men skal en ha noe skremmende, er ikke det filmen, nei. Ring, altså orginalversjonen av The Ring, liker jeg. (: Evt The Shining. Åh ^^, Saw er jo også en koselig alternativ, men jeg fikk inntrykket av at dere helst ville ha litt gjømme seg under teppet type film Hvor gamle er jentene? Husker gutta lyktes bra med The Exorsist da vi var rundt 14 (: Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hørt at The Grudge er skremmende skummel. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Saw! Ikkje den filmen du gøymer deg under teppet av, men ein meget god film. 7195407[/snapback] Jeg opplever alle Saw filmene som mer ekle enn skumle jeg da. Alle sier de er kjempeskumle og greier, men jeg skjønner ikke det jeg. Samme går for The Grudge, den er bare teit.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Etter min erfaring kommer det helt ann paa personligheten til jenta. Proev aa finne en film som passer til dem. Enkelte vil bli livredd Saw, men ler av Silent Hill. Med andre kan det vaere omvendt. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Chainsawmassaker in Texas (nyeste) den får de til å skrike :!: Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 the amiltyville horror, huska ikke helt hvordan det skrives. Veldig bra film det. skummel og. 7194617[/snapback] anbefaler den filmer skummel som bare det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Dellamorte Dellamore/Cemetery Man burde funke ganske bra den og, selv om den kanskje ikke er så skummel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå