oandre Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 har spart opp 10-13 tusn kroner til å bruke på bærbar data. Men var litt usikker på om jeg skulle kjøpe nå..elr vente til etter nytt år..med tanke på vista å dx10? hvis ikke kan noen anbefale en bærbar data til mitt bruk: skolearbeid(liten å lett, 15,4" skjerm) film litt spilling(aoe3, bf2, fm, er ikke så kresen på grafikk) musikk surfing Mvh Øyvind Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Dx10 kommer ikke til bærbar før om lenge. Men til ditt bruk, sjekk ut dell inspiron 9400 og velg beste grafikkort. Lenke til kommentar
oandre Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 vil den dataen greie å kjøre vista? når kåmmer det? har ikke hørt så mye bra om dell.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja de fleste gode dell kommer med vista capable merke på seg, så ja. Den kommer etter 1-2 uker etter bestilt, kanskje før. Jeg har dell og har ikke hatt noen problemer med de. Men så har jeg ennå tilgode å hatt bruk for kundeservisen deres. Lenke til kommentar
oandre Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 okey..kansje litt tungt å tolke det ene spørsmålet: når kåmmer vista? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Skriv bokmål eller nynorsk for forståelsen sin skyld. Den kommer i 2007. Lenke til kommentar
oandre Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 men hvis jeg venter til vista kåmmer med å kjøpe bærbar fra dell, så får jeg vel med vista istedenfor xp..vista blir vel å koste over 1000 kr.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Mer utfyllende info her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=367135 Og igjen skriv bedre norsk! Lenke til kommentar
oandre Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 unnskyld..men lider av dysleksi:( Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har bare gode ord om Dell. Har selv en Dell i6400 og er utrolig fornøyd både med pc'en og kundeservicen. Har hatt en episode hvor hardisken røk og da ringte jeg de (satt vel 5 min i venting) før jeg fikk snakke med en. Snakket litt frem og tilbake da jeg ikke viste at det var harddisken som var røket og kom fram til at jeg skulle få en ny harddisk, Så neste dag fikk jeg harddisken via en budbil. KONGEBRA SERVICE! Lenke til kommentar
oandre Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 høres bra ut..andre forslag til bærbar? hva med asus eller HP? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Sjekk ut multicom.no sitt tilbud på bærbar. Man kan selv bestemme hvilke komponenter man vil ha. Itillegg er de billigere enn de fleste kjente merkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå