BrukerSlettet Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Fant meg et billig og greit LCD-tv her... Jeg tenkte å koble opp pcen til tven og bruke det som tv samtidig. Best-buy sier jo rett ut at det ikke går på bekostning av kvaliteten. Men jeg tviler litt. Vil det ikke bli mer uskarpt på dette fjernsynet? Endret 31. oktober 2006 av jolleguten Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Kan fint bruke denne som dataskjerm men oppløsningen er såpass lav så du får ikke akkurat en enorm skrivebord Det er litt misvisende det nettsiden skriver om at du kan se på TV samtidig som du surfer. Ja, du kan få et lite TV bilde i hjørnet mens du bruker VGA-inngangen men TV-ruten er knøttliten og du får ikke lydkilde fra TVen mens du surfer. Jeg har ihvertfall ikke efart dette med SamsungTVer ennå. Ikke glem at denne har kun ei tuner., dvs. at du får ikke to tv-kanaler i PIP. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Så f.eks. hvis jeg spiller et FPS spill vil ikke det være så mye forskjell grafikkmessig? Og hvilken oppløsning vil den klare å kjøre på? 1280 x 1024 skulle vel gå fint? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det er din datamaskin som avgjør om grafikken blir bra eller ikke. TVen vil funkere fint til PC-bruk men jeg er desverre litt usikker på hvilken oppløsning den TVen vil takle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå