krbalto Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) "Lisenskontrollørene får tilsendt lister over alle som er registrert med lisens. Alle boenheter inkl. hybler som ikke står registrert på disse listene, vil få besøk av våre Lisenskontrollører." 7196889[/snapback] Spørsmålet er hvorvidt de vet om de har TV der det ikke er registrert? 7197273[/snapback] Dette veksler tydeligvis for jeg har kjøpt både pc med tv turner og harddisk opptaker uten at jeg har fått krav om lisens fra NRK... "jeg betaler ikke lisens overhodet" NB-Dem har vel glemt meg da 7198179[/snapback] Kjøpte du på nettet eller i vanlig butikk? Tror vanlige butikker pelier å ha meldeplikt, litt usikker på om de har det på TV-tuner, men har hørt de bruker å ha det på f.eks harddisk-opptaker. Litt OT: pratet med en lisenskontrollør på en annet forum, han betalte selv ikke lisens på verken TV eller TV-tuner 7198302[/snapback] Harddisk-opptaker?? verste jeg har hørt!! hvorfor i alle verden skulle butikkene ha meldeplikt på det?? du kan jo ikke se på tv med harddiskopptaker! du må høre mye før....... Har kjøpt en harddiskopptaker i år , en i fjor, en paraboltuner i år, en paraboltuner ifjor, ett tv-kort ifjor, 2 tvkort i år.... !! Og får ikke lisensregning i postkassa i år heller!! Eller er det bare det at NRK synes synd på stakkars lille meg...? Endret 2. november 2006 av krbalto Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Harddisk-opptaker?? verste jeg har hørt!! hvorfor i alle verden skulle butikkene ha meldeplikt på det?? du kan jo ikke se på tv med harddiskopptaker! du må høre mye før....... Har kjøpt en harddiskopptaker i år , en i fjor, en paraboltuner i år, en paraboltuner ifjor, ett tv-kort ifjor, 2 tvkort i år.... !! Og får ikke lisensregning i postkassa i år heller!! Eller er det bare det at NRK synes synd på stakkars lille meg...? 7201733[/snapback] Ja, synes det er drøyt jeg og. Men du har sikkert handlet på nettet, eller handlet i butikker som ikke har meldeplikt,d erfor du har sluppet unna Lenke til kommentar
kasin21 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Harddisk-opptaker?? verste jeg har hørt!! hvorfor i alle verden skulle butikkene ha meldeplikt på det?? du kan jo ikke se på tv med harddiskopptaker! du må høre mye før....... Har kjøpt en harddiskopptaker i år , en i fjor, en paraboltuner i år, en paraboltuner ifjor, ett tv-kort ifjor, 2 tvkort i år.... !! Og får ikke lisensregning i postkassa i år heller!! Eller er det bare det at NRK synes synd på stakkars lille meg...? <{POST_SNAPBACK}> Ja, synes det er drøyt jeg og. Men du har sikkert handlet på nettet, eller handlet i butikker som ikke har meldeplikt,d erfor du har sluppet unna har du harddiskopptager- har du antagelig et tv også men noen som vet om det er meldeplikt på parabolkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå