figure_02 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg trenger plutselig endel penger, jeg må nemlig skaffe meg et nytt trommesett så fort som mulig. Jeg viste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men bare flytt den hvis den er i feil kategori. Det jeg trenger er som sagt penger, opp mot 12.000, jeg har en jobb men jeg jobber for lite der til at jeg får pengene fort nok, og med skole får jeg ikke tid til å jobbe mer. Så er det et sted jeg kan ta et lån/stipend eller et eller annet som gjør at jeg får litt cash? Håper på svar! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Du kan kontakte en russer jeg kjenner han fikser penger til deg. Be om å få låne penger av mamma eller pappa, lån/stipend er vel for sent å søke stipend. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 http://www.min-okonomi.no/laan/forbrukslaan.html Og ikke glem rentene. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hadde det bare vært en måte å tjene penger fort.... lett.... Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Takk for svar, jeg vet at det er umulig å tjene penger fort og lett, men jeg leter etter et sted jeg kan få stipend/lån på best mulig måte. Er det noen som vet noe om dette eller? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Takk for svar, jeg vet at det er umulig å tjene penger fort og lett, men jeg leter etter et sted jeg kan få stipend/lån på best mulig måte. Er det noen som vet noe om dette eller? 7194311[/snapback] Foreldre Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Takk for svar, jeg vet at det er umulig å tjene penger fort og lett, men jeg leter etter et sted jeg kan få stipend/lån på best mulig måte. Er det noen som vet noe om dette eller? 7194311[/snapback] Foreldre 7194315[/snapback] Joda, men de har liksom ikke så mye peiling Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hey. Du skal kjøpe trommer. Brukt eller nytt? Hvis det er nytt kan du i noen butikker få en type betalingsutsettelse. Hvis det er brukt kan du jo høre om avbetaling.. Greb Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 De har vel 12000 om det så krise som du sier. Uansett, du kan ikke vente med innkjøpet av trommesettet, ev kjøpe brukt? Kanskje det beste er å vente til du har pengene selv. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 hva er det som er så krise at du absolutt vil sette deg i gjeld for et trommesett da? uansett ville jeg tror det beste for deg hadde vært å få låne pengene av noen i familien, slik at du slipper rente og slikt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Du kan jo søke om frifondmidler, men om du skulle få dem så tror jeg nok deres tidsramme er litt lenger enn din... Lenke til kommentar
Fantasy6 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hvis du er over 18 år og går på skole så har jo både Nordea og DnB Nor studentprogrammer med mulighet for "studielån eller lignende". Lenke til kommentar
supern- Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Prøv kontokreditt fra Skandiabanken. Det blir ikke helt som lån, men jeg synes at det fungerer greit. 11% rente per år. Fordel om du har fast inntekt. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Still deg i hockey-stilling på kaia, sikkert mange sjømenn som føler seg ganske spandable Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg er desverre bare 16 år, takk for tipset supern, skjønte ikke helt hva sistemann mente men.... Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvis du ikke skjønte det, så mente han at du kunne selge deg selv. Du burde satse på å låne fra foreldrene dine, det er for jævlig å betale renter når du ikke tjener mye Lenke til kommentar
gorber Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Når trådstarter bare er 16 kan han uansett bare glemme lån i bank. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Å, sånn ja Ja, jeg skal spørre foreldrene mine, jeg bare lurte på om det var noen andre alternativer, jeg har nemlig ikke peiling. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er du så ung, er det i prinsippet 2 lovlige valg, mammapappa eller jobbejobbejobbe. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Er ulovlig å sette seg i gjeld før man er 18 år. Foreldre blir selvsagt en annen sak, men finansinstitusjonene har ikke lov til å gi deg lån! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå