Prelude Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Proxomitron! uten tvil! gratis, liten og utrolig effektiv. filtrere vekk popups, bannere, statusbar scrollers, ad-tracker cookies, stopper stroboskopiske gif animasjoner og en masse andre ting. er og utrolig konfigurerbar der man kan lett velge hva som skal filtreres eller ikke, samtidig som du designe dine egne filtrer. en maskin kan filtrere internetten for et helt nettverk da programmet operer på proxy nivå, og den fungerer uansett hvilken browser du måtte like å bruke, om det er conqueror, mozilla, netscape, ie, opera, voyager, Abrowse eller andre. selve programmet er for Windows, men fungerer også under *NIX/Linux distroer med Wine. annbefalest på det varmeste! :smile: :smile: Lenke til kommentar
stian999 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg bruker Free Surfer MkII og er veldig fornøyd med den. http://www.kolumbus.fi/eero.muhonen/FS/Support.htm Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Eskil87, enig, har nevnt avant browser tidligere i tråden, den er genial og eneste jeg bruker og mail-funksjonen er fin den også, for ikke å snakke om google-søk innebygd på siden. klart beste browseren jeg har testet. (i windows har jeg testet ie6, opera, mozilla, netscape, den minigreie til mozilla osv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå