Svendsen Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Dette skulle kanskje vært under programvare men jeg prøver her siden jeg er ut etter en popup killer. Har jo til dels med internett å gjøre. Hvem popup killer er best i test? Er så forbanna lei popups Men vil gjeren ha en som jeg kan frede enkelt popups i. Samt at den bare skal ta popups ikke de snarveien jeg har på tastaturet mitt og de på snarveilinja Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det er finnes vel mange popup killers (søk på Google), men nå bruker jeg Opera og slipper da det tullet :smile: _________________ Forumet beste side finner du her. Ta deg en tur hit da vel, just for fun! [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-11-10 00:07 ] Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg bruker "surfpal" og er meget fornøyd med den. Lenke til kommentar
miraculix Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Min erfaring er med PopUpKiller - som du kanskje allerede kjenner til? Jeg er stor fornøyd med den, den tar all dritten, samt det jeg selv angir underveis. Men jeg kan også slette manuelt urls fra svartelisten dens. Pose & sekk, mao. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 denne etter å ka installert denne og konfigurert den etter dine ønsker kommer du (kanskje) aldri å bruke explorer 6 igjen Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Den beste popup kverkeren heter Opera! :wink: Hurtig å skifte mellom å akseptere/fjerne popups. I tillegg kan du velge at alle popups spretter opp i bakgrunn, så slipper de å komme i veien for surfinga. Jeg skal aldri tilbake på IE/Netscape i alle fall! http://www.opera.com/ Seriøst, gi det to uker og du angrer ikke! Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 må si meg ganske enig med QRT der, Opera har den beste pop-up killeren jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Jepp, Opera er bare best! Gidder ikke begrunne, prøv selv! Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Den innebygde i NIS 2003 =) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Bruker opera, men når jeg brukte Explorer, brukte jeg Popup dummy, fungerer bra når du har brukt den i noen uker (lagt til noen sider i safe listen osv) ANBEFALLES!!! Lenke til kommentar
vmlinuz2 Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Mozilla (http://www.mozilla.org) har en avansert styring på javascripter. Der kan en forby javascript å åpne "unrequested windows" :wink: Fungerer fint det. mvh vmlinuz Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 http://www.analogx.com/contents/download/n...network/pow.htm Lenke til kommentar
kim Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Det som er kjipt med popup killeren til Opera er at vinduer man selv ønsker skal komme opp (javascript link) ikke åpner seg når popup killeren er på.. Finnes det noen løsninger på det? Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Opera fungerer utmerket til å "drepe" popups! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Quote: Den 2002-11-10 00:02, skrev Svendsen:Dette skulle kanskje vært under programvare men jeg prøver her siden jeg er ut etter en popup killer.Har jo til dels med internett å gjøre.Hvem popup killer er best i test? Webwasher, det tar også reklamebannere og disse enorme reklamene på sidene samt den killer div animasjoner osv. jeg orker ikke og surfe uten denne og får reklamesjokk hver gang jeg skrur den av. http://www.webwasher.com, den er gratis. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Synes http://www.popupcop.com/ er god. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Opera 6.05 og F12 knappen er best. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Avantbrowser er jo genial! Foretrekker denne ovenfor IE og Opera. Review her Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Adaware er den eneste jeg har prøvd, og jeg får også sjokk hvis jeg disabler den. Gunder Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Opera sin er ganske bra siden den er enkel å bytte mellom. F12 og endre. Men det er ikke mulig å tillate visse sider og slikt med det. Og det er litt synd. Men en liten tankevekker er at popups er til for at siden skal kunne overleve. Så det er kanskje en fordel å la dem være der? Jeg trykker tom. en del på dem uten å kikke på siden som kommer frem. btw: opera har en funksjon slik at popups havner i bakgrunnen, kjempekjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå