Evelen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hallo, jeg har dette Tre-Kabinettet nå. Og siden jeg ikke har noen lås så kan folk bare løpe hen og fucka med komponentene på lan, jeg har tengt på å bruke avanserte låser som jeg bygger inni treverket, helt til nå, da jeg kom på en GENIAL metode og låse det på, nemlig denne: Sidedøren er 18mm bred og sporet er ca 1mm bredt. Noen forslag til hvor det kan kjøpes? Ellers kan jeg vel lage den selv, ettersom jeg går på TIP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ok, for det første tror jeg ikke at det akuratt er til det verre hvis du forklarer med ord hva du har tegnet der... Som jeg ser det så ser det ut som om du har en lang flat "pinne" stikkende ut av selve kabinett-veggen, som så kan låses med hengelås? Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Lagde en bedre tegning, du ser, den yterste pinnen skal inn på den innerste tingen og så gå hengelåsen gjennom det hullet der Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vil bare si at den nye tegningen var 1337% ganger bedre enn den første Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvor på kabinettet skal du ha den da? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Tviler gigantisk på at du får tak i noe som ser slik ut i en butikk. Lag det selv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lagde en bedre tegning, du ser, den yterste pinnen skal inn på den innerste tingen og så gå hengelåsen gjennom det hullet der 7194601[/snapback] Tror nå jeg forstod den biten, men skal mellomrommet mellom hver av "pinnene" forestille mellomrommet mellom hver kabinettvegg, eller skal dette bare være en liten bit av f.eks. sidedøra? Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvor på kabinettet skal du ha den da? 7194632[/snapback] her Lagde en bedre tegning, du ser, den yterste pinnen skal inn på den innerste tingen og så gå hengelåsen gjennom det hullet der 7194601[/snapback] Tror nå jeg forstod den biten, men skal mellomrommet mellom hver av "pinnene" forestille mellomrommet mellom hver kabinettvegg, eller skal dette bare være en liten bit av f.eks. sidedøra? 7194703[/snapback] sjønte ikke spørsmålet Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Aha! Nå forstår jeg hva du mener! Tviler på at noen selger det, så du må nok bare lage selv. Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 jaja, ok, får lage en selv da Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Må virkelig si at tegningene ble utrolig mye bedre fra den første :!: Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 ja, den første tok jeg hurtg i paint (får å ikke gjeme ideen) Den andre 'tok jeg sakte i SketchUp Lenke til kommentar
orginal Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Må da vel få kjøpt noe som fungerer tilsvarende en plass, det er jo nesten standard hengelåsfeste. Litt modifikasjoner på denne: http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=87303 Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 tja, når jeg alikavel på modde den tror jeg bare lager den selv, så slipper jeg å drite meg med å kjøpe feil type jern ol Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg bruker den sånn.. Men på mitt kabinett har jeg og mulighet til å låse det meg hengelås... Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Jeg bruker den sånn.. Men på mitt kabinett har jeg og mulighet til å låse det meg hengelås... 7199941[/snapback] ja, jeg vet om den, men den passer ikke til min PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå