Xvani Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Noen som har en ide om hvor mye jeg kan få for denne RAMen? Har det noen hensikt å putte denne i en p4 plattform/finnes det hk som støtter denne ramen? - Noen som vet når neste priskutt på Intel er? (AMD setter jo ned prisene 11 Nov. (i dag) kjøpe amd? Liker AMD jeg :smile: Det kan jeg... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Nei. Det finnes ingen P4 standarder på markedet i dag som bruker PC700 RDRAM. Hvis du kjenner noen som sitter med en P4 plattform som bruker PC800 minne, så kan du jo prøve minnet der? Hvis det fungerer, så finnes det jo lassevis med gode P4 S478 / I850 kort på markedet... -KJ Lenke til kommentar
Laka Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-10 16:08, skrev Goldelf:Er UPS eller andre værn det eneste du har er du like langt. Et lyn "parkerer" en UPS og lignende slår det ned. Da skal det slå ned hardt :smile: Kommer selvfølgelig litt på kvaliteten på UPS'et. Men det er feil å si at hvis du har et godt UPS, så er du like langt hvis det slår ned. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Ingen ups`er eller lynvern kan motstå et direkte nedslag, likeretterdelen og filtrene klarer ikke de enorme energimengdene som kommer. Hvis noen derimot har en ups som er godkjent for 400 kilovolt prøvespenning, så vennligst ta kontakt Lenke til kommentar
Laka Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 22:10, skrev Hondaen:Ingen ups`er eller lynvern kan motstå et direkte nedslag, likeretterdelen og filtrene klarer ikke de enorme energimengdene som kommer.Hvis noen derimot har en ups som er godkjent for 400 kilovolt prøvespenning, så vennligst ta kontakt :smile: Nei, selvfølgelig ikke. Ikke hvis det slår ned der. Misforstod jeg utsagnet hans? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Elektro honda slår til igjen er det noen som kjøper kvalitets RDram (PC700) da?? litt kjipt hvis jeg ikke får solgt det. Pris? (skal titte litt rundt på akkurat det der :smile:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå