ainstainy Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Eg har sett på ny mobil. Å young talk er enn del dyrere enn djuice control. Kva er eigentlig forskjellen og kva bør eg ta? Lenke til kommentar
sforum Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Telenor sitt alternativ har billigere priser. Om du bor litt "avsideliggende" og dekningen varierer veldig avhengig av operatør tar du den operatøren som har best dekning hos deg. Hvis du tneker prismessig vil nok Djuice svare seg. ANdre faktorer som i hvertfall hos meg hadde spilt inn er hva andre i familien har. Med tanke på løsninger som trådløs familie .. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kan fortelle at netcom nesten har sluttet å subsidiere telefoner. Ergo går prisene opp på telefoner med netcom. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 NetCom YoungTalk blir mye bedre snart, vent å se Lenke til kommentar
sforum Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 NetCom YoungTalk blir mye bedre snart, vent å se 7194686[/snapback] Hva er grunnlaget for denne uttalelsen? Skal NetCom senke prisene e.l? Har YT selv. Angrer på det gitt, er desverre bundet til det. Er jo dyrt som bare ..... Lenke til kommentar
glosi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det skjer nok noe nærmere jul ja:) Men er litt irritert på de lave provisjonene netcom har gitt de to siste månedene. Håper det også endrer seg til jul. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva er grunnlaget for denne uttalelsen? Skal NetCom senke prisene e.l? Har YT selv. Angrer på det gitt, er desverre bundet til det. Er jo dyrt som bare ..... 7194883[/snapback] Det er snart jul, og da kommer nissen... I tillegg pleier NetCom å ha gode julekampanjer med høye subsidier på en del abonnementer. YoungTalk pleier å være en av disse... Det vil si billigere telefoner Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 NetCom YoungTalk blir mye bedre snart, vent å se 7194686[/snapback] Hva er grunnlaget for denne uttalelsen? Skal NetCom senke prisene e.l? Har YT selv. Angrer på det gitt, er desverre bundet til det. Er jo dyrt som bare ..... 7194883[/snapback] Hvis du er en stor bruker, så har du nå mulighet til å gå opp på "rangstigen", å skifte til foreksempel Activtalk eller MyTalk, hvis dem passer bedre for deg.. (Te tross for at du eventuelt her binding igjen på Y.T.. Bindingen blir så klart overført til det nye abbonemanget.. ) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 er litt irritert på de lave provisjonene netcom har gitt de to siste månedene. 7195231[/snapback] De må opp. De som har selvpåfyllende kontantkort som djuice control og YoungTalk ønsker som regel billig telefon. Provisjonen er nå på latterlige 600 kr. En forskjell mellom de to jeg ikke kunne se noe sted er at det er gratis for djuice control-abonnementer å ringe andre djuice control-abonnementer ut året. Alright deal. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Eg har nå hatt young talk og kommer kanskje til å bytte til djuice control. På young talk abonnomanget har eg ennå 500kr. Må eg bruke dei opp før eg kan bytte til djuice control eller kan eg overføre det til djuice control? Lenke til kommentar
sforum Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Du kan nok få de utbetalt ville jeg tro.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 NetCom YoungTalk blir mye bedre snart, vent å se 7194686[/snapback] Kan du trylle? Det vil nok ikke skje noe særlig der... Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 NetCom YoungTalk blir mye bedre snart, vent å se 7194686[/snapback] Kan du trylle? Det vil nok ikke skje noe særlig der... 7201134[/snapback] Var iallefall ikke for "happy" lesing det jeg leste i dag, om tidene framover for forhandlerene.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 http://mobilen.no/wip4/netcom_vs_djuice-d.epl?id=8124 En liten sammenligning.. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) http://mobilen.no/wip4/netcom_vs_djuice-d.epl?id=8124 En liten sammenligning.. 7202828[/snapback] Mye av fordelene der med Djuice, har sammenheng med "lanseringen", å vil forsvinne etter jul.. Som å ringe gratis seg i mellom & gratis meldinger.. .:CyberMan:. Endret 2. november 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Man har fremdeles billigere ringepris. Så spørs det hva NetCom slår tilbake med. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 NetCom YoungTalk blir mye bedre snart, vent å se 7194686[/snapback] Hva er grunnlaget for denne uttalelsen? Skal NetCom senke prisene e.l? Har YT selv. Angrer på det gitt, er desverre bundet til det. Er jo dyrt som bare ..... 7194883[/snapback] Ja, selvfølgelig. Jeg vil anbefale alle å vente med å bytte til Djuice Control FØR NetCom har kommet med sitt nye tilbud angående YoungTalk, og vurdere hva som er best for den ulike bruker. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Eg har sett på ny mobil. Å young talk er enn del dyrere enn djuice control. Kva er eigentlig forskjellen og kva bør eg ta? 7193615[/snapback] INGEN TING... har control, de kommer med gratis ting hele tiden... kan f.eks ringe gratis til alle andre control kunder( fram til 1.1.08.),gratis sms(til alle fram til 1.1.08.) senket ringe prisen med 50øre eller noe... og når du signer deg opp får du gratis internett en hel måned... Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Er vel én grunn for at de gjør det, det er fordi de vil at folk skal velge Djuice Control framfor NetCom YoungTalk. Og at de kommer med gratis ting hele tiden nekter jeg å tro for. Dette varer nok ikke evig.. 1.1.08? Var det ikke ut året da? Finner det ikke på djuice.no, litt uoversiktlige nettsider. Flash, flash, flash.. Edit: En ting som er veldig tungvindt med Telenor, er at du MÅ sende en tekstmelding for å sjekke saldoen. Med NetCom taster man jo bare en kommando å du får svar på 2 sek. Endret 2. november 2006 av Glenn Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er vel én grunn for at de gjør det, det er fordi de vil at folk skal velge Djuice Control framfor NetCom YoungTalk. Og at de kommer med gratis ting hele tiden nekter jeg å tro for. Dette varer nok ikke evig.. 1.1.08? Var det ikke ut året da? 7206932[/snapback] Er nok bare økt aktivitet nå i starten, for å gjøre det kjent blant folk.. (Netcom kommer sikkert med et kontra ""tilbud", etterhvert å, da dem høyst sansynlig ikke kan leve med at dem kommer bak Telenors sitt abb.) Varer "bare" ut året, ja.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå