Gå til innhold

Total War: drit tøff M2TW film

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff... syns ikke den var noe tøff i det hele tatt. Utrolig plagsom lyd og fæl bruk av slow motion. :yucky: Han hadde fått til noen kule vinkler og kamerakjøringer, hadde han kanskje unngått å bruke det gamle filmfilteret, brukt slow motion på en bedre måte og fått bedre lyd hadde vi snakket.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med Polluks enkelte steder hadde det passet å ha det som det var, og det var en fin sammensetning av klipp vist i forskjellige videoguider og slikt. Men det var ikke mer enn det. Det blir for mye å kjøre den samme stilen absolutt hele tiden. Og når det gjelder kamerakjøringer og vinkler så er jo ikke det noe han har fått til men SEGA/CA som står bak klippene som er brukt til å sette sammen filmen, fyren har jo ikke tatt noe klipp selv og jeg kjenner igjen hvert eneste klipp fra forskjellige videovisninger, videofremvisninger, gameplayklipp også videre, men du mente kanskje fine overganger, passende rekkefølge og slikt? Vel, det er jeg enig i, men den stilen han kjørte blir som sagt for oppbrukt.

Lenke til kommentar
Jeg må si meg enig med Polluks enkelte steder hadde det passet å ha det som det var, og det var en fin sammensetning av klipp vist i forskjellige videoguider og slikt. Men det var ikke mer enn det. Det blir for mye å kjøre den samme stilen absolutt hele tiden. Og når det gjelder kamerakjøringer og vinkler så er jo ikke det noe han har fått til men SEGA/CA som står bak klippene som er brukt til å sette sammen filmen, fyren har jo ikke tatt noe klipp selv og jeg kjenner igjen hvert eneste klipp fra forskjellige videovisninger, videofremvisninger, gameplayklipp også videre, men du mente kanskje fine overganger, passende rekkefølge og slikt? Vel, det er jeg enig i, men den stilen han kjørte blir som sagt for oppbrukt.

7200293[/snapback]

Nei var ikke klar over at det var fra CA selv, burde vel strengt tatt skjønt det. :blush: Men da er det enda mindre imponerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...