TheOats Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ville spille Battlefield 2: Modern Combat på Xbox i ste men jeg fant ingen servere, satt i 1 time (rettere sagt fant jeg en av og til men de var fulle). Noen som vet hva det kommer av? Signalet var middels bra også. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 kanskje de har stengt serverene. det er Xbox 1 du snakker om? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 kanskje de har stengt serverene. det er Xbox 1 du snakker om? 7198578[/snapback] Xbox "1" ja. Det som er så rart er at jeg fant noen av og til men de var fulle. Dessuten hadde jeg noen venner som spillte på det så det gikk sikkert fint for det. Det pleier også å gå ann å starte ett nytt spill men det gikk heller ikke. Har ikke prøvd i dag da. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hmm... prøv idag da og se hvordan det funker. Det er sikkert hos deg feilen ligger. Men EA's servere suger! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Hmm... prøv idag da og se hvordan det funker. Det er sikkert hos deg feilen ligger. Men EA's servere suger! 7198696[/snapback] Skal prøve men ikke med en gang. Ja det er godt mulig at det er her det er noe feil. At EA's servere suger vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Det er bra nå. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det er bra! men EA's servere suger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå