elektroboy Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei, er 15 år å vil begynne å trene. Jeg er ca 186 høy, så jeg er ikke liten akkurat,hehe! Men er det bra å trene så tidlig? Har ikke så mye muskler som dere skjønner;) Noe tips? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Bare til å trene i vei. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Finn deg et treningsstudio og hør med de ansatte om hjelp til program. Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vill anbefale deg å ikke starte med for hard trening,og som tidligere sagt,få en instruktør til å hjelpe deg med utførelse på programm eventuelt kosthold og programm,hvis du ikke ber om hjelp om det her eller på et annet treningsforum Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Her er flere tråder du kan lese: Trykk på meg! Meg også! Lykke til! PS... en til:Her. Endret 31. oktober 2006 av jazzfudge Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er lurt å jogge noen dager i uken... masse pushups og situps til du ikke orker mer... kjøp deg også et vektesett som du bruker hver dag... slit deg ut ta deg en dusj og slapp av resten av kvelden (Deilig følelse) Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Det går helt fint å trene i ung alder, jeg begynte å trene når jeg var ca 13 år. (Bare vekter, og kanskje litt løping osv) Sluttet å trene da jeg var ca 14. (OMFG I wuz teh dumb! =() Løftet en del på hver arm da (nærmere 16 kg) og angrer sterkt... Endret 31. oktober 2006 av strang3r Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er lurt å jogge noen dager i uken... masse pushups og situps til du ikke orker mer... kjøp deg også et vektesett som du bruker hver dag... slit deg ut ta deg en dusj og slapp av resten av kvelden (Deilig følelse) 7194329[/snapback] Ja jeg skal begynne å jogge nå i vår. Er 15 år og 155cm høy, ikke så mye men det er ingen hindring i å trene! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er 15 selv. Har alltid trent, men begynte å trene mye mer for en stund siden.. trener vekter, pushups, situps og vekter... Noen sier at trening i vokse perioden kan hemme veksten, men det er bare hvis du trener flere timer hver dag tror jeg... tror det er rimelig oppskrytt Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Oppskrytt er det iallefall ikke... Søskenbarnet mitt blir iallefall ikke noe større, han er 15år og trener vel ca 2-3 timer hver dag. Altså, begynn pent, tren pent, få noe saker på hvordan ting funker, ellers sitter du her med en vond rygg, som meg Men er veldig morsomt å trene når du ser du får framskritt Vil du bli bole biff, tren mye vekter få ganger. Feks benk : 60kg 8ganger. Slapp av i 15min, 70kg i benken 8ganger. Vil du bli sterk og ikke så synlig sterk ; jogg og slit deg ut heeelt ! Så du spyr av smerte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå