Gå til innhold

Half-Life 4 år idag, 9. november 2002!

Anbefalte innlegg

For nøyaktig 4 år siden, den 9. november 1998, ble Half-Life erklært "fullført" av utvikleren Valve.

Og med tanke på spillegleden, skrekkopplevelsene, raseriutbruddene osv. Half-Life (og dets modifikasjoner, SPESIELT Counter-Strike) har gitt spillverdenen, håper jeg at folk fremdeles spiller spillet i minst 4 nye år...

Happy Birthday, Half-Life!!!

Les mer hos Planet Half-Life.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, Half-Life var et enormt bra spill da det kom, jeg pleide å sammenligne alle fps-spill mot half-life før, det var "standarden" i single-player gameplay :wink:

I multiplayer (CS) derimot har det aldri vært bra, men alle er visst ikke enig i det, hehe :smile:

/me som lurer på om half-life 2 noengang kommer til å se dagens lys...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-QqZexW9o
Hvor gammelt er CS idag da?

VEt det er gangske mange som spiller spillet fremdeles i Noreg.

Counter-Strike blir 4 år i til sommeren 2003 da den var tilgjengelig for "the public"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Jeg og mine kamerater spillte det tre dager etter at det ble lagt opp på nettet. Jeg tror det var den andre eller tredje uken i Juli.

Hvis vi sier 19. juni 1999 så stemmer det :p

Lenke til kommentar

Nå er jeg på gråten!!!!

:cry:

Hvordan kan det gå an å si hurra CS på Halflife's bursdag??!!!

Gjøre tilbake på tidenes beste actionspill ved å spille tidenes dårligste, minst orginale, minst innovative, minst nyskapende mod???!!!

Gå og skam dere, ***** cs-friker. Jeg tar og runder Half-Life, tidenes største spill, for n'te gand.

GRATULERER MED DAGEN!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Hvordan kan det gå an å si hurra CS på Halflife's bursdag??!!!

Gjøre tilbake på tidenes beste actionspill ved å spille tidenes dårligste, minst orginale, minst innovative, minst nyskapende mod???!!!  

Gå og skam dere, ***** cs-friker. Jeg tar og runder Half-Life, tidenes største spill, for n'te gand.

GRATULERER MED DAGEN!!!

Først og fremst velkommen til forumet Harrison :)

Og det er jo takket være HL at CS er ute derfor disse gratulasjoner til HL

Litt etterskudd men men....

Lenke til kommentar

Husker jeg kjøpte det høste 1999, da var det jo allerede kommet som billigspill. Fy flate å bra. Skulle ønske det kom en toer gitt!

Man kunne jo overleve slutten, og så måtte man kjempe seg tilbake til verden for å kverke han agentjævelen! 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...