EviLEddiE Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 For nøyaktig 4 år siden, den 9. november 1998, ble Half-Life erklært "fullført" av utvikleren Valve. Og med tanke på spillegleden, skrekkopplevelsene, raseriutbruddene osv. Half-Life (og dets modifikasjoner, SPESIELT Counter-Strike) har gitt spillverdenen, håper jeg at folk fremdeles spiller spillet i minst 4 nye år... Happy Birthday, Half-Life!!! Les mer hos Planet Half-Life. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 gratulerer med dan, gratulerer med dan, gratulerer med dagen half-life.... gratulerer med dan! Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Det er en stor dag for oss alle.Gratulerer med dagen Half-Life.... Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 [ Denne Melding var redigert av: hatomte på 2002-11-09 23:31 ] Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 grattla leif, min cd er da 3år 11 mnd gammel Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Jeg tror jeg må feire med enda mer CS i dag!! Gratulerer!!! Lenke til kommentar
en mann Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hvor gammelt er CS idag da? VEt det er gangske mange som spiller spillet fremdeles i Noreg. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Jepp, Half-Life var et enormt bra spill da det kom, jeg pleide å sammenligne alle fps-spill mot half-life før, det var "standarden" i single-player gameplay :wink: I multiplayer (CS) derimot har det aldri vært bra, men alle er visst ikke enig i det, hehe :smile: /me som lurer på om half-life 2 noengang kommer til å se dagens lys... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hvor gammelt er CS idag da? VEt det er gangske mange som spiller spillet fremdeles i Noreg. Counter-Strike blir 4 år i til sommeren 2003 da den var tilgjengelig for "the public" Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg og mine kamerater spillte det tre dager etter at det ble lagt opp på nettet. Jeg tror det var den andre eller tredje uken i Juli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg og mine kamerater spillte det tre dager etter at det ble lagt opp på nettet. Jeg tror det var den andre eller tredje uken i Juli. Hvis vi sier 19. juni 1999 så stemmer det Lenke til kommentar
Harrison Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Nå er jeg på gråten!!!! Hvordan kan det gå an å si hurra CS på Halflife's bursdag??!!! Gjøre tilbake på tidenes beste actionspill ved å spille tidenes dårligste, minst orginale, minst innovative, minst nyskapende mod???!!! Gå og skam dere, ***** cs-friker. Jeg tar og runder Half-Life, tidenes største spill, for n'te gand. GRATULERER MED DAGEN!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hvordan kan det gå an å si hurra CS på Halflife's bursdag??!!! Gjøre tilbake på tidenes beste actionspill ved å spille tidenes dårligste, minst orginale, minst innovative, minst nyskapende mod???!!! Gå og skam dere, ***** cs-friker. Jeg tar og runder Half-Life, tidenes største spill, for n'te gand. GRATULERER MED DAGEN!!! Først og fremst velkommen til forumet Harrison Og det er jo takket være HL at CS er ute derfor disse gratulasjoner til HL Litt etterskudd men men.... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg og mine kamerater spillte det tre dager etter at det ble lagt opp på nettet. Jeg tror det var den andre eller tredje uken i Juli. Hvis vi sier 19. juni 1999 så stemmer det Jeg mente faktisk å skrive juni. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 OMG, er det så gammelt allerede? :o Vel, når jeg tenker meg om, så er det jo en stund siden jeg først spilte det på min P166... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Husker jeg spilte det på en PII233 med 96Mb RAM og et VoodooII 12Mb Det var saker det! Det gikk litt hakkete men... Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Husker jeg kjøpte det høste 1999, da var det jo allerede kommet som billigspill. Fy flate å bra. Skulle ønske det kom en toer gitt! Man kunne jo overleve slutten, og så måtte man kjempe seg tilbake til verden for å kverke han agentjævelen! 8) Lenke til kommentar
Lord Spliff Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Nå synes jeg det er på tide med Half Life 2. Noen som vet om det kommer snart? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Det kommer nok ikke på en veldig god stund tror jeg. Må smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
AkaLarSeN Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Ja Cs er et veldig bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå