AOe Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Hver gang jeg åpner en mappe med en filmfil i "kræsjer" maskina og jeg får opp explorer.exe feilmelding. Det vil vel si at explorer stopper, slutter, og restarter. Dette er utrolig irriterende, og jeg lurer på om noen har noen løsning på problemet? EDIT: tror kanskje det er windows media player 11 beta tingen, kan det stemme? Endret 31. oktober 2006 av AOe Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Du har mest trolig installert en codec som kræsjer når explorer skal lage forhåndsvisningsbilde for fila. Om du nettopp har installert wmp11 og det oppsto da er det mest trolig den som inneholdt codec'en som kræsjer. Jeg har opplevd på andre maskiner at codec'er som følger med på slike megapacks har kræsja. Etter å ha fjerna megapacken og lagt inn mer normale codecs så har problemet forsvunnet. Lenke til kommentar
AOe Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) ok, har hatt den betaen i mange måneder nå, men kan prøve å avinstallere k-lite codec packen min EDIT: hehey! det funka jo! men hva gjør jeg nå når jeg trenger codecer da Endret 31. oktober 2006 av AOe Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har samma problemet, men det har skjedd nylig, men det kommer ikkje av at eg har installert wmp11, for det har eg installert etter at eg fekk problemet. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg bruker som regel VLC for å spille filmer, ellers kan du jo bruke G-Spot til å identifisere hvilke codec du mangler og hente den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå