Iris_L Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Heisann Jeg kunne trengt litt hjelp jeg (som vanlig :!: ) Jeg både driver og eier siden Dyrepraten.com og nå har det seg slik at vi holder på å få opp noen nye funksjoner Det kommer til å bli litt forskjellig, men jeg ønsker også noen flere (små) funksjoner som jeg hadde håpet at noen kunne hjelpe meg med De som er interissert i å hjelpe til med dette lille prosjektet kan sende meg en PM så får dere brukernavn og passord til en testbruker som dere kan utforske litt på Det jeg ønsker å ha er: Vennefunksjon - Funksjon som gjør slik at brukerene kan legge til venner Søkefunkson - Funksjon som gjør at man kan søke etter både dyr og mennesker EDIT: Jeg kan jo si at jeg egentlig har en søkefunksjon på adopsjonssenteret, men den søker jo bare etter dyr som er lagt ut til salgs. Men dere kan jo ta utgangspungtet i den, eller bare modifisere litt. Jeg kunnne jo egentlig ha spurt han som programmerer de andre nye funksjonene for meg nå om å gjøre dette, men jeg har gitt ham så mye å gjøre nå føler jeg, så jeg vil gjerne gi ham en pause. Hvis noen kan hjelpe meg med dette uten å ta betalt i penger så setter jeg enormt stor pris på det Jeg kan bla. tilby gratis annonseplass, eller muligens en egen side på Dyrepraten der dere får feks. skrive litt om tjenester dere tilbyr (design programmering osv..) Denne burde kanskje vært på stillingsannonser, men jeg fikk beskjed om at det ikke var så mange som lese der. Endret 31. oktober 2006 av Iris_L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå