Ksungam Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lette rundt på siden deres, men fant ikke noe. En idiot-kamerat la inn et svar fra "meg" med fullt navn i en sexblogg slik at den kommer opp når du søker på mitt navn på google. Må ha slettet dette snarest! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Står på alle vg.no sidene. Helt nederst. Henvendelser om denne tjenesten: Vakthavende journalist Ansvarlig redaktør/administrerende direktør: Torry Pedersen (med epostlinker) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Be de skrive mitt navn istedenfor ditt, da får jeg gratis sexpublisitet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Be de skrive mitt navn istedenfor ditt, da får jeg gratis sexpublisitet. 7193221[/snapback] All PR er god PR. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 [email protected] burde vel funke? Ja, også saksøker du kameraten og vg.no og krever oppreisning for den krenkende episoden. Lykke til. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hehe, takk. Har i det siste blitt litt opphengt i at mitt navn kommer opp på google. Tørr vedde en femmer på at jeg er den eneste i verden med dette navnet. Har vært på lan et par ganger før, og da måtte jeg registrere meg på geek-events.org, dette kommer såklart opp på 1 side på mitt navn, sammen med "medlem på catchgamer.no". Dette er jo kjempeflaut, jobber nå hardt med å slette alle bevis på at jeg er nerd Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Be de skrive mitt navn istedenfor ditt, da får jeg gratis sexpublisitet. 7193221[/snapback] Skaff meg noen bilder, så skal jeg lage reklameplakater og henge opp over hele Norge! Edit: Om medlemsskap på Catch-Gamer.no er en negativ ting for arbeidsgivere er nok jeg som hovedmoderator der ille ute. Endret 31. oktober 2006 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva heter du a? :!: Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hehe, takk. Har i det siste blitt litt opphengt i at mitt navn kommer opp på google. Tørr vedde en femmer på at jeg er den eneste i verden med dette navnet. Har vært på lan et par ganger før, og da måtte jeg registrere meg på geek-events.org, dette kommer såklart opp på 1 side på mitt navn, sammen med "medlem på catchgamer.no". Dette er jo kjempeflaut, jobber nå hardt med å slette alle bevis på at jeg er nerd 7193363[/snapback] du bør bare være stolt av å være nerd!! Søkte opp nicket mitt jeg å, fant 5 sider, og alle var meg, Det er VELDIG vitig å ha et unikt nick som ingen andre har mener jeg. Min Internetthistorie: http://www.google.no/search?hl=no&q=Dj_Eve...-s%C3%B8k&meta= Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Hmm,jeg deler jo navn/nick med en forholdsvis kjent kar og han får mer oppmerksomhet enn meg gitt når jeg søkte på nicket mitt.kjipærn. http://www.google.no/search?q=H.M.Kongen&h...r=&start=0&sa=N Endret 1. november 2006 av H.M.Kongen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Bruker du nicket ditt når du søker jobb? Navnet er ganske så relevant. Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Bruker du nicket ditt når du søker jobb? Navnet er ganske så relevant. 7196060[/snapback] Ja, an bruker nicket til og søke jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå