Gå til innhold

Mail for å kontakte vg.no?

Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Står på alle vg.no sidene.

Helt nederst.

Henvendelser om denne tjenesten: Vakthavende journalist

Ansvarlig redaktør/administrerende direktør: Torry Pedersen

(med epostlinker)

Lenke til kommentar

Hehe, takk. Har i det siste blitt litt opphengt i at mitt navn kommer opp på google. Tørr vedde en femmer på at jeg er den eneste i verden med dette navnet. :p Har vært på lan et par ganger før, og da måtte jeg registrere meg på geek-events.org, dette kommer såklart opp på 1 side på mitt navn, sammen med "medlem på catchgamer.no". Dette er jo kjempeflaut, jobber nå hardt med å slette alle bevis på at jeg er nerd :ph34r:

Lenke til kommentar
Be de skrive mitt navn istedenfor ditt, da får jeg gratis sexpublisitet.  :p

7193221[/snapback]

Skaff meg noen bilder, så skal jeg lage reklameplakater og henge opp over hele Norge! :D

Edit: Om medlemsskap på Catch-Gamer.no er en negativ ting for arbeidsgivere er nok jeg som hovedmoderator der ille ute. :dontgetit:

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Hehe, takk. Har i det siste blitt litt opphengt i at mitt navn kommer opp på google. Tørr vedde en femmer på at jeg er den eneste i verden med dette navnet. :p Har vært på lan et par ganger før, og da måtte jeg registrere meg på geek-events.org, dette kommer såklart opp på 1 side på mitt navn, sammen med "medlem på catchgamer.no". Dette er jo kjempeflaut, jobber nå hardt med å slette alle bevis på at jeg er nerd :ph34r:

7193363[/snapback]

du bør bare være stolt av å være nerd!!

Søkte opp nicket mitt jeg å, fant 5 sider, og alle var meg, Det er VELDIG vitig å ha et unikt nick som ingen andre har mener jeg.

Min Internetthistorie: http://www.google.no/search?hl=no&q=Dj_Eve...-s%C3%B8k&meta=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...