Gå til innhold

Skal kjøpe nytt grafikk kort. Hva anbefaler dere ?

glowpipe

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har nå tenkt litt. på å skaffe meg nytt grafikk kort. er ikke fornøyd med det jeg har nå

Har

P5W DH deluxe

Intel core 2 Duo E6600

2gb Kinston HyperX ddr2 ram

sapphire radeon x1800 crossfire master card

sapphire radeon x1800xt

er missfornøyd med crossfire. og grafikk korta blir alt for varme og er ustabilt

Jeg har lyst på et nytt grafikk kort. som klarer alt. BF 2142 og CS 1.6 uten fps prob

også spill som stalker og crysis når de kommer.

har sett litt på Nvidia kort. og lurer på om det er det jeg vill ha.

Noen som har et forslag til et av de bedre grafikk korta som jeg kan få det meste ut av med resten jeg har i pc'en

på forhånd takk

Endret av glowpipe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...