Mixy Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Heisann Gikk bare rundt å bannet over hvor mye problemer windows har skapt meg, og hadde lite å gjøre ;P Fader Bill, du som søker fare la ditt OS plage flere. La alle porter være åpne La din Gi oss i dag vår daglige error. Forlat ei denne verden, før ting er som de skal Led oss ikke inn i MS Update men frels oss med Internet Explorer For riket er ditt, og makten og æren i evighet. Amen Jeg er ingen dikter, men det er vel helle mine tanker om Windows. Fedora Core PS. Vet at det ikke akkurat passer inn her. Kanskje bedre under humor. Men allikevel, tenkte Linux brukere kunne ha mer morsomt med det, enn gjenomsnittsmannen på humor forumet Mod: Endret den til en litt bedre bekrivende. Lenke til kommentar
abze Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Har lite problemer med windows, men denne var morsom takk for smilet du ga meg Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Absolutt en morsom bønn Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 lol, fant ikke på noe bra til 4 linja, så glemte jeg at jeg bare skippa den Noen tips? ^^ Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 HAHAHA, kanskje jeg skal begynne å be daglige bønner jeg også Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Heisann Gikk bare rundt å bannet over hvor mye problemer windows har skapt meg, og hadde lite å gjøre ;P Fader Bill, du som søker fare la ditt OS plage flere. La alle porter være åpne La din Gi oss i dag vår daglige error. Forlat ei denne verden, før ting er som de skal Led oss ikke inn i MS Update men frels oss med Internet Explorer For riket er ditt, og makten og æren i evighet. Amen Jeg er ingen dikter, men det er vel helle mine tanker om Windows. Fedora Core PS. Vet at det ikke akkurat passer inn her. Kanskje bedre under humor. Men allikevel, tenkte Linux brukere kunne ha mer morsomt med det, enn gjenomsnittsmannen på humor forumet Mod: Endret den til en litt bedre bekrivende. 7192943[/snapback] haha, morro Mixy... nå... hvis Cedega bare fikk ut fingern og støtta Dark Messiah... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 haha, morro Mixy... nå... hvis Cedega bare fikk ut fingern og støtta Dark Messiah... 7193953[/snapback] Dark messiah er bare detaljer compared med AIGLX da... Så hold deg rolig og vær fornøyd med kuden din du Sorry for off topic ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå