Gå til innhold

Creative 3DBlaster GeForce4 Ti4600 128 MB

Digger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fungerer sikkert topp det, men jeg jeg ser ingen grunn til å kjøpe det framfor Gainward og Asus, som koster ca. det samme. Tror heller jeg ville kjøpt et Gainward kort om jeg var det (samme pris som Creative på Komplett). Gainward går jo for å være rimelig gode kort..

Lenke til kommentar

Quote Mr-Smith : Har MSI gf4 ti4600, kan sterkt anbefale dette, etter at msi har fikset på gpu kjøleren på de nye modellene er dette et av de mest stillegående 4600kortene, det ligger faktisk over gainward i mange av testene.

Jeg og har det kortet: (Først verisjon 1) som det var masse bug med og døde tilslutt helt. tv-in en funka heller ikke på det kortet!

så 1 måned etter at jeg leverte det inn fikk jeg ver.2 å det var heller ikke noe å skryte av. ikke så mye bug`s men KJØLERIBBA!! den sugde jo. retteresakt festene! den ene var jo ødelagt så ribba datt av å hang å slag kun i det ene etter at det vert varmt.

Dessuten har Msi skuffet meg nok!!

Ikke kjøp Creative (følger lite med korte, tregt, bråker en masse, er relativt dyrt ) jeg har en kamerat som har det!

Kjøp Gainward sitt!!! det rocker!! kjenner en som har det. 1. grunn til at jeg ikke kjøpte det fra starten av. UTSOLGT.. KJØP DET NÅ..

:grin:

Lenke til kommentar

Da 4600 ti kortene kom på markede hadde jeg oppe til test et gainward,et msi og to asus det ene std utgaven og det andre ultra de luxe.

Av disse kortene var det msi sitt som kunne klokkes lengst dernest kom asus ultra de luxe så gainward og til sist asus std.

Fordelen med Asus ultra de lukse var at dette har en helt annen kjøler en andre den er faktisk laget i kobber med kjøleplate på begge sider , dette gjør at det kortet veier hele 400 gram mer enn de andre og støyer en god del mindre. Når det gjelder støy på de andre tre var det ikke hørbar forskjell.

Hadde jeg skulle velge kort av disse uten tanke på støy ville jeg valgt Msi sitt da det hadde bedre ytelse og jeg opplevde heller ingen stablitetsproblemer med dette.

Lenke til kommentar

Eneste jeg misliker med ti4600 kortene er at de er alvolrig lang, har et chiftec kabinett og skjermkortet er 5mm fra idekontakten etter at idekablen er plugget.

Vet ikke om dette kan vær problemmer i enkelte kabinett.

Som snekker`n sier, msi kortet er veldig overklokkingsvenlig. Så nå som de har komt med ny og mer stillegående gpu kjøler så hadde jeg valgt msi kortet, msi sender åsså med masse småsnacks med i pakken, kabel for tv.ut, spill, programmer osv.

[ Denne Melding var redigert av: Mr-Smith på 2002-11-10 03:07 ]

Lenke til kommentar

Ok takker for all info!!! Tror jeg venter til etter jul og kjøper kort da, det koomer sikkert noe mer spennende og heftigere kort da.. Venter på Doom3!!!

har fått prøve en Alfa ver dette ser bare heftig ut og da trenger man sikkert ett enda heftigere kort....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...