BlastyTrasty Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det eg umiddelbart beit meg merke til, var kor lang tid det tok å fullføre spelet. Ca tolv timar stod det- og spelet tok ca 20gb? Grafikken var heller ikkje 'killer' ? Kva er det då som rettferdiggjer all den plassen? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det eg umiddelbart beit meg merke til, var kor lang tid det tok å fullføre spelet. Ca tolv timar stod det- og spelet tok ca 20gb? Grafikken var heller ikkje 'killer' ? Kva er det då som rettferdiggjer all den plassen? 7196286[/snapback] Noen teorier - men kun spekulasjoner: 1. De har kjørt alle de forskjellige språkversjonene på en disc. Billigere å produsere, men veit ikke om BlueRay spill er region kodet. 2. På grunn av BlueRay's noe tregere leseegenskaper så har de spredd noe av det samme innholdet utover flere steder på platen slik at søketiden holdes nede og lesingen går fortere. 3. Noen "vil-ikke-nevne-hans-navn-men-han-klager-på-alt-på-forumet" inspirerte teorier: De er totalt udugelig til å programere - PS3 suger - disc'n er fylt opp av elendig kode som krever masse plass - eller de juger for å rettferdiggjøre bruken av blueray, da selvsagt betalt av Sony for å gjøre det. Og grafikken var ikke mye å skryte av nei. Dr Peedee Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det eg umiddelbart beit meg merke til, var kor lang tid det tok å fullføre spelet. Ca tolv timar stod det- og spelet tok ca 20gb? Grafikken var heller ikkje 'killer' ? Kva er det då som rettferdiggjer all den plassen? 7196286[/snapback] Så vidt jeg husker så skulle bare level-data'n utgjøre rundt 12gb.. Og levlene skal være store.. Om en rusher igjennom dog, så får en ikke nyte størrelsen Noen teorier - men kun spekulasjoner:1. De har kjørt alle de forskjellige språkversjonene på en disc. Billigere å produsere, men veit ikke om BlueRay spill er region kodet. 7196765[/snapback] Det er har vel, uten at jeg har en link på sittende fot, blitt bekreftet at spill er regionsfri, mens blu-ray filmer fremdeles har region sperre.. (for some reason) 2. På grunn av BlueRay's noe tregere leseegenskaper så har de spredd noe av det samme innholdet utover flere steder på platen slik at søketiden holdes nede og lesingen går fortere. 7196765[/snapback] Dette gir faktisk litt mening 3. Noen "vil-ikke-nevne-hans-navn-men-han-klager-på-alt-på-forumet" inspirerte teorier: De er totalt udugelig til å programere - PS3 suger - disc'n er fylt opp av elendig kode som krever masse plass - eller de juger for å rettferdiggjøre bruken av blueray, da selvsagt betalt av Sony for å gjøre det. Og grafikken var ikke mye å skryte av nei. 7196765[/snapback] Og dette ga ikke SÅ mye mening Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ville ikke kalt det jeg har sett av leveles til nå noe merkant større enn andre FPS med store levels. CoD3 er ikke langt ifra hverken grafikk eller størrelse messig. Lurer fortsatt på hvor de fantastiske GB'ene til SONY har tatt veien Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har spilt Resistance, så damdidam right back atcha. 7194930[/snapback] Ikke den ferdige koden, vel? Gi oss noen inntrykk da, Pastor... :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå